fbpx

دانت میں درد،نواز شریف کے بھتیجے کو ہسپتال منتقل کرنے کی درخواست پر عدالت نے کیا کہا؟

دانت میں درد،نواز شریف کے بھتیجے کو ہسپتال منتقل کرنے کی درخواست پر عدالت نے کیا کہا؟

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق احتساب عدالت نے چوہدری شوگرملز کیس میں زیرحراست شریف خاندان کے فرد نواز شریف کے بھتیجے یوسف عباس کی اسپتال منتقلی کی درخواست مسترد کردی ہے، عدالت نے یوسف عباس کا جیل میں چیک اپ کروانے کی ہدایت کر دی ہے۔

ن لیگی رہنماؤں کی عدالت میں پیشی، مریم نواز کے شوہر کو پولیس نے کیا کہا؟

مریم نواز کو کٹہرے میں لایا جائے، عدالت کا حکم

اہل یا نااہل ، مریم نوز کو ایک اور موقع مل گیا

حلال کی کمائی ہے، 5 ٹکے بھی ان کو نہ دیں، کیپٹن ر صفدر کا دعویٰ

احتساب عدالت کے جج چوہدری امیر خان نے درخواست پر سماعت کی جس میں استدعا کی گئی تھی دانتوں میں تکلیف ہے اس لیے اسپتال منتقل کیا جائے۔ درخواستگزار نے موقف اپنایا کہ دانتوں میں تکلیف کے باعث کھانا کھانے میں مشکلات کا سامنا ہے، عدالت اسپتال منتقل کرنے کا حکم دے تاکہ مکمل علاج ہو سکے۔

دوسری جانب یوسف عباس کی درخواست ضمانت پر لاہور ہائیکورٹ میں سماعت ہوئی، عدالت نے نیب سے 16 دسمبر تک جواب طلب کر لیا.

واضح رہے کہ یوسف عباس 6 دسمبر تک جوڈیشیل ریمانڈ پر نیب کی حراست میں ہیں اور انہیں چوہدری شوگر ملز کیس میں زیر حراست رکھا گیا ہے، نیب نے چودھری شوگر ملز کیس میں یوسف عباس کو گرفتار کیا تھا،مریم نواز اس کیس میں ضمانت پر ہیں.

نیب ذرائع کا کہنا ہے کہ چودھری شوگر مل کےلیے آف شور کمپنی سے 40 کروڑ روپےبطورقرض لیے گیے ،میسرز چیرڈن جرسی نامی آف شور کمپنی کے نام سے قرض ظاہر کیا گیا، چودھری شوگر مل کے قیام کے لیے شریف فیملی نے 70 کروڑ روپے سے زائد رقم لگائی، چودھری شوگر مل میں نواز شریف، شہباز شریف، مریم نواز، حمزہ شہباز سمیت متعدد افراد شراکت داررہے .

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.