fbpx

نیٹ فلیکس کو بھارت میں بہت زیادہ نقصان اٹھانا پڑرہا ہے:عالمی ذرائع ابلاغ

کیلی فورنیا :نیٹ فلیکس کو بھارت میں بہت زیادہ نقصان اٹھانا پڑرہا ہے:عالمی ذرائع ابلاغ،اطلاعات کے مطابق Netflix کے CEO Reed Hastings نے کیلی فورنیا میں شکوہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ بھارت میں نیٹ فلیکس کو توقع سے کم پزیرائی ملی ہے جس سے بہت زیادہ مالی نقصان پہنچا ہے،

Netflix کے CEO Reed Hastings نے 2018 میں دہلی میں ایک عالمی بزنس سمٹ میں بتایا کہ سٹریمنگ دیو کے اگلے 100 ملین سبسکرائبرز "ہندوستان سے آئیں گے” کیونکہ وسعت اور سستے انٹرنیٹ کی وجہ سے یہ ایک بہت بڑی منڈی ہے

تین سال بعد، مسٹر ہیسٹنگز اتنے پرجوش نہیں ہیں۔ پچھلے ہفتے ایک سرمایہ کار کی کال پراس نے کیلیفورنیا میں قائم فرم کی بھارت میں کامیابی کی کمی پر افسوس کا اظہار کیا۔

Netflix کے CEO Reed Hastings نے کہاکہ "بہت اچھی خبر ہر دوسری بڑی مارکیٹ میں ہے، ہمارے پاس فلائی وہیل گھوم رہی ہے۔ ہمیں مایوس کرنے والی چیز یہ ہے کہ ہم ہندوستان میں اتنے کامیاب کیوں نہیں ہوئے۔ لیکن ہم یقینی طور پر وہاں جھک رہے ہیں،” انہوں نے کہا۔

اندازے کے مطابق 5.5 ملین ادائیگی کرنے والے صارفین کے ساتھ، دنیا کا سب سے بڑا اسٹریمر صنعت کے اندازوں کے مطابق، اپنے اہم حریفوں Disney+ Hotstar (46 ملین) اور Amazon Prime Video (19 ملین) سے پیچھے ہے۔

Netflix نے 2018 میں Sacred Games، ایک وسیع و عریض گینگسٹر ایپک کے ساتھ ایک زبردست آغاز کیا ۔ بالی ووڈ کے A-listers کے ساتھ جڑے ہوئے اور ہندوستان کے دو بہترین فلم سازوں کے زیر ہدایت، چیکنا تھرلر نے فوری طور پر پذیرائی حاصل کی۔

دی اکانومسٹ میگزین نے اس بات کی تعریف کی کہ Netflix کی پہلی اصل سیریز نے ثابت کیا کہ "پرانے اسکول کے ہندی فلمی ٹیلنٹ، ہالی ووڈ کی اقدار اور سلیکون ویلی کے اربوں کے نئے امتزاج” کا مستقبل ہے۔

Netflix کے CEO Reed Hastings کہتےہیں کہ اس کے باوجود ان کو مایوسی ہوئی ہے کہ بھارت میں انکو وہ پزیرائی حاصل نہ کرسکے جس کی تگ و دو میں بہت زیادہ کوششیں بھی کی گیں