fbpx

نیدرلینڈ کی ملکہ کے بعد اردن کی شہزادی ، وزیراعظم سے ملاقات میں کس کی تعریف کرتی رہیں؟

نیدرلینڈ کی ملکہ کے بعد اردن کی شہزادی بھی وزیراعظم سے ملاقات میں کس کی تعریف کرتی رہیں؟

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق وزیراعظم عمران خان سے زچہ و بچہ کی خوراک کے بارے میں ورلڈ فوڈ پروگرام کی خصوصی مشیر اور اردن کی شہزادی سارہ زید نے جمعرات کو وزیراعظم ہاﺅس میں ملاقات کی۔

وزیراعظم آفس سے جاری بیان کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے معزز مہمان کا خیرمقدم کرتے ہوئے زچہ و بچہ کی خوراک سے متعلق آگاہی میں اضافہ کیلئے ان کے عزم کو سراہا۔ وزیراعظم نے کہا کہ موجودہ حکومت پاکستان میں خوراک کی کمی کے مسئلہ سے نمٹنے کیلئے پرعزم ہے۔

خواتین کو بااختیار بنانے کے لئے کیا کرنا ہو گا؟ وزیراعظم کی موجودگی میں ملکہ میکسیما کی تجویز

اب ڈومور ختم،کوئی طاقت پاکستان کو آگے بڑھنے سے نہیں روک سکتی، وزیراعظم عمران خان

وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ انہوں نے قوم سے اپنے خطاب میں خوراک کی کمی کے مسئلہ بشمول ملک میں بچوں کی نشوونما میں کمی سے نمٹنے کے عزم کا اعادہ کیا جو کہ موجودہ حکومت کی اولین ترجیح ہے۔ وزیراعظم نے شہزادی کو خواتین کو بااختیار بنانے کیلئے احساس پروگرام اور غربت کے خاتمہ کے دیگر پروگراموں کے تحت اٹھائے گئے اقدامات سے آگاہ کیا۔

بہت ہو گیا،اب ہو گی قانونی کاروائی، مگر کس کیخلاف، فروغ نسیم پھٹ پڑے

آرمی چیف کی مدت ملازمت میں توسیع،وزیراعظم نے کیا کہا تھا؟ اٹارنی جنرل نے اندر کی بات بتا دی

آرمی چیف کی مدت ملازمت، عدالتی فیصلہ کے بعد وزیراعظم کا انتہائی اہم بیان

ریاست مدینہ کی جانب ایک قدم اور،پناہ گاہ، احساس، دسترخوان کے بعد وزیراعظم لا رہے ہیں ایسا پروگرام کہ اپوزیشن بھی ہوئی حیران

اردن کی شہزادی سارہ زید نے وزیراعظم کو اپنے دورہ کے دوران پاکستان میں اپنی مصروفیات سے آگاہ کیا اور زچہ و بچہ کی خوراک سے متعلق حکومت پاکستان کی کوششوں کی تعریف کی۔ انہوں نے خوراک کی کمی سے متعلق وزیراعظم کی شاندار  قیادت کی تعریف کی اور اسے متاثر کن اور انتہائی اہم قرار دیا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.