ورلڈ ہیڈر ایڈ

نیا چیئرمین سینیٹ کون ہو گا؟ صحافی کے سوال پر آصف زرداری نے دل کی بات بیان کر دی

پاکستان کے سابق صدر آصف علی زرداری نے چیئرمین سینیٹ بننے کی خواہش ظاہر کر دی ہے. آج پارلیمنٹ ہاؤس میں ایک صحافی نے جب ان سے سوال کیا کہ کیا آج کی آل پارٹیز کانفرنس میں چیئرمین سینٹ کو ہٹانے کا فیصلہ ہو گیا ہے تو انہوں نے کہاکہ اگر ایسا ہو گیا ہے تو بسم اللہ، ہم اے پی سی کے فیصلوں پر عمل درآمد کریں‌ گے اور نیا چیئر مین سینیٹ میں خود بنوں گا ۔

باغی ٹی وی کی رپورٹ کےمطابق میڈیا رپورٹس میں‌ کہا گیا ہے کہ صحافی نے یہ سوال بھی کیا کہ کیا آپ نیا چیئرمین سینیٹ رضاربانی کو بنائیں‌ گے تو ان کا مسکراتے ہوئے کہنا تھا کہ میں‌ خود چیئرمین بنوں‌ گا.

مولانا فضل الرحمن کی رہائش گاہ پر آج اے پی سی ہوئی ہے جس میں تمام اپوزیشن جماعتوں نے شرکت کی. اس اے پی سی میں اپوزیشن جماعتوں‌ نے چیئرمین اور ڈپٹی چیئرمین سینیٹ کو تبدیل کرنے کا فیصلہ کر لیا ہے. میڈیا رپورٹس میں‌ کہا گیا ہےکہ پہلے ڈپٹی چیئر مین سینیٹ سلیم مانڈی والا اپنے عہدے سے مستعفی ہوں‌ گے ۔

واضح‌ رہے کہ اے پی سی میں‌ تمام اپوزیشن جماعتوں‌نے شرکت کی تاہم استعفوں‌پر اختلافات کے سبب کوئی بڑا فیصلہ نہیں‌کیا جاسکا. اے پی سی کے مشترکہ اعلامیہ میں‌ کہا گیا ہے کہ اپوزیشن جماعتوں‌ کی آل پارٹیزکانفرنس کے مشترکہ اعلامیہ میں‌ کہا گیا ہے کہ نام نہاد حکمرانوں کوتمام سیاسی جماعتیں مسترد کرچکی ہیں، نام نہاد حکمرانوں کا ٹولا دھاندلی کے نتیجے میں قوم پر مسلط کیا گیا. ملک پرعوام کی نمایندہ حکمرانی موجود نہیں.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق اعلامیہ میں‌ کہا گیا ہے کہ نام نہاد حکمرانوں کوتمام سیاسی جماعتیں مسترد کرچکی ہیں. ملک کا ہر شعبہ زبوں حالی کا شکا رہے. ملکی معیشت زمین بوس ہوچکی ہے. حکمرانوں کایجنڈا ملکی مفادات کی بجائے کسی گھناؤنی سازش کا حصہ ہے. مہنگائی سے غریب عوام کی کمر توٹ گئی ہے. حکومتی قیادت کے فیصلوں نےہمارے شکوک و شبہات کو یقین میں بدل دیا ہے. ملک دیوالیہ پن کی حدود کو عبورکرنے کی تیاری کررہا ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.