fbpx

نیو دہلی کلب کے باہر پٹائی کی افواہوں پراجے دیوگن کا ردعمل

نیو دہلی میں کلب کے باہر چند افراد کے ہاتھوں پٹائی پر بالی ووڈ اداکار اجے دیوگن کا بیان سامنے آگیا۔

باغی ٹی وی :گزشتہ روز بھارتی سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو کلپ تیزی سے وائرل ہوئی تھی جس میں نیودہلی میں کلب کے باہر چند افراد ایک شخص کو بری طرح پیٹ رہے تھے۔ حالانکہ ویڈیو میں اس شخص کا چہرہ صاف نظر نہیں آرہا تھا لیکن سوشل میڈیا صارفین کا کہنا تھا کہ یہ شخص کوئی اور نہیں بلکہ بالی ووڈ اداکار اجے دیوگن ہیں۔

جس پر اجے دیوگن کی ٹیم نے اس ویڈیو پر ردعمل دیتے ہوئے کہا تھا کہ دہلی میں کلب کے باہر اداکار کے جھگڑے کی خبریں بے بنیاد ہیں، ویڈیو میں نظر آنے والا شخص اجے دیو گن کا ہم شکل ہوسکتا ہے تاہم اداکار کا اس لڑائی سے کوئی تعلق نہیں ہے کیوں کہ اجے فلم کی شوٹنگ کے لیے گزشتہ 14 مہینوں سے نیو دہلی سے باہر گئے ہوئے ہیں۔ وہ اپنی فلموں ’میدان‘، ’مے ڈے‘ اور ’گنگو بائی کاٹھیاواڑی‘ کی شوٹنگ کے سلسلے میں ممبئی میں ہیں۔

تاہم اب اجے دیوگن نے بھی اس ویڈیو پر ردعمل دیتے ہوئے ٹوئٹر پر بیان جاری کیا ہے جس میں انہوں نے نیو دہلی میں کلب کے باہر جھگڑے کی خبروں کو بے بنیاد قرار دیتے ہوئے کہا ہے ایسا لگتا ہے میرا کوئی ہم شکل مشکل میں ہے۔


انہوں نے کہا کہ مجھے جھگڑے سے متعلق کالز موصول ہورہی ہیں۔

اجے دیوگن نے کہا کہ میں واضح کردینا چاہتاہوں کہ میں نے کہیں بھی سفر نہیں کیا میرے بارے میں جھگڑا ہونے سے متعلق تمام رپورٹس بے بنیاد ہیں اس کے ساتھ ہی اجے دیوگن نے تمام لوگوں کوہولی کی مبارکباد دی۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.