fbpx

نیویارک ٹائمز اسکوائرپرزورداردھماکہ

نیویارک: امریکی شہرنیویارک کے ٹائمز اسکوائرپرزورداردھماکے کے بعد بھگدڑ مچ گئی،دھماکے میں کوئی جانی نقصان نہیں ہوا-

باغی ٹی وی : ” ڈیلی میل” کے مطابق نیویارک کے ٹائمز اسکوائرپرزوردار دھماکہ ہوا جس سے لوگوں میں خوف وہراس پھیل گیا اوربھگدڑ مچ گئی ا جب تین مین ہول میں آگ لگنے سے ایک زوردار دھماکہ ہوا ایک قریبی رہائشی نے کہا کہ اس کے ‘پورے اپارٹمنٹ کو ہلا کر رکھ دیا-جائے وقوعہ سے آنے والی ویڈیوز میں شام 7 بجے سے پہلے پیدل چلنے والوں کو کراس روڈ آف دی ورلڈ سے گزرتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

کوٹری میں ریلوے ٹریک پر دھماکا ہوگیا:وزیرستان میں ڈرون حملہ؟حقیقت سامنے آگئی


پولیس کی ابتدائی تحقیقات میں کہا گیا ہے کہ دھماکہ علاقے میں موجود 3 گٹروں میں گیس بننے کے باعث ہوا۔ دھماکے کے بعد تینوں گٹروں میں آگ لگ گئی۔فائربریگیڈ نے بروقت کارروائی کرتے ہوئے آگ پرقابو پالیا۔


نیویارک پولیس ڈپارٹمنٹ کے مطابق علاقے کوگھیرے میں لے کرٹریفک کے لئے بند کردیا گیا ہے۔ واقعہ میں کوئی زخمی نہیں ہوا۔سوشل میڈیا پروائرل ویڈیو میں دھماکے کےبعد لوگوں کوافراتفری میں بھاگتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے۔

بنوں:سی ٹی ڈی کی کاروائی میں5 دہشت گرد ہلاک

ایف ڈی این وائی نے مین ہول کے دھماکے کی وجہ نہیں بتائی لیکن حکام نے دھماکے کے بعد 229 ویسٹ 43 ویں اسٹریٹ پر کاربن مونو آکسائیڈ کی سطح بلند پائی۔ بے بو اور بے رنگ گیس کی اعلی سطح، جو دماغ کو نقصان پہنچا سکتی ہے یا موت کا باعث بن سکتی ہے، ممکنہ طور پر مین ہول میں آگ لگنے کی وجہ سے ہوئی ہے تاہم حادثے میں کسی کے زخمی ہونے کی اطلاعات نہیں ہیں-

گزشتہ سال  کے مقابلے شہر بھر میں مجموعی طور پر جرائم میں 44.13 فیصد اضافہ ہوا ہے، شوٹنگ کے متاثرین میں 14.5 فیصد اضافہ ہوا ہے۔

اے این ایف کی کاروائی :ایمبولینس کے ذریعے منشیات اسمگلنگ کی کوشش ناکام