fbpx

نائیجیریا نے امارات کی مختصر مدت کی پرواز معطلی ختم کردی

نائیجیریا کے ہوابازی ریگولیٹر کے ترجمان نے جمعہ کو بتایا کہ نائیجیریا نے نائیجیریا سے مسافروں کے لئے اضافی COVID-19 ٹیسٹ طلب کرنے کے بعد امارات کی ایئر لائنز کی پروازوں کی معطلی ختم کردی ہے۔ نائیجیرین سول ایوی ایشن اتھارٹی (این سی اے اے) کے ترجمان نے ایک فون کال میں کہا ، "معطلی ابھی ختم کردی گئی ہے ، کیونکہ انہوں نے ہماری خواہش کی تعمیل کی ہے۔” انہوں نے کہا کہ جلد ہی ایک بیان میں مزید تفصیلات منظر عام پر لائیں گی۔

امارات کے ترجمان نے کہا کہ کمپنی اس بات کی تصدیق کر سکتی ہے کہ ہم ابوجا اور لاگوس کے لئے خدمات جاری رکھیں گے۔ وزارت ہوا بازی کے ایک ترجمان نے پیر کو ایک نیوز کانفرنس میں بتایا کہ متحدہ عرب امارات (متحدہ عرب امارات) نائیجیریا سے پرواز سے قبل پولیمریز چین ری ایکشن (پی سی آر) ٹیسٹ کی ضرورت کے علاوہ روانگی سے چار گھنٹے پہلے تیز رفتار ٹیسٹ لینے کی اضافی ضرورت کو شامل کر رہا ہے۔ .انہوں نے کہا کہ اضافی ٹیسٹ پر اصرار کرنے والی ایئر لائنز کو اس وقت تک معطل کردیا جائے گا جب تک کہ روانگی کے چار گھنٹوں کے اندر دوسرا ٹیسٹ کرانے کے لئے مناسب ڈھانچہ نہیں لگا دیا جاتا۔

4 فروری کو ایئر لائن کے کنٹری منیجر کو لکھے گئے خط اور "امارات کی ہوائی کمپنیوں کی نائیجیریا کی کارروائیوں کی معطلی” کے عنوان سے ، این سی اے اے نے کہا کہ ایئر لائن نے نائیجیریا سے مسافروں کو تیز رفتار اینٹیجن ٹیسٹوں سے گزارا "جو کہ ایسی لیبز میں لیا گیا کے جن کی منظوری نہیں دی گئی ہے اور نہ ہی اس کی اجازت ہے”۔ مناسب ریگولیٹری باڈیز ”۔ این سی اے اے نے اپنے خط میں کہا ہے کہ امارات کو معطل کرنے کا فیصلہ اس لیے لیا گیا کہ مناسب انفراسٹرکچر موجود نہ ہونے تک یا تو تیز جانچ کے بغیر مسافروں کو قبول کرنے کی یا اس وقت تک نائیجیریا جانے والی پروازوں کو معطل کرنے کی درخواست پر عمل کرنے پرایئر لائن ناکام رہی تھی-

رواں ماہ ، متحدہ عرب امارات کے حکام نے کہا ہے کہ نائیجیریا سے دبئی جانے والی ایئر لائن کے مسافروں کو داخلے کی اجازت نہیں ہوگی اگر وہ تیسرے ملک کے راستے جاتے ہیں اور صرف براہ راست پروازوں میں داخل ہوسکتے ہیں ، صنعت کے ذرائع اور روانڈا ایئر ویب سائٹ پر ٹریول نوٹس کے مطابق۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.