fbpx

نماز اور نوجوان نسل . تحریر: محمد خبیب فرہاد

اِک زمانہ تھا کہ مسجدیں نمازیوں سے بھری ہوا کرتی تھیں۔ جوں جوں لمحات گزرتے گئے نمازی کم ہوتے چلے گئے ، اے ابن آدم جب تونے نماز ہی پڑھنی چھوڑ دی تو کس کامیابی کا انتظار کر رہا ہے ، رب کے آگے جھکنے سے ہی کامیابی ملتی ہے ، جو سکون نماز میں ہے وہ سکون تجھے دنیا میں کہیں نہیں ملے گا، نماز مومن کی معراج ہے ۔ کیا خوب فرمایا شیر خدا حضرت علی رضی اللہ تعالی عنہ نے: یہ دنیا جھوٹ ہے اور موت سچ ہے ۔ کیوں نہ ہم دنیا کی خواہشات ترک کرکے آخرت کی تیاری کریں، خواہشات کبھی کم نہیں ہونگی بلکہ خواہش لالچ بڑھاتی ہے اور لالچ انسان کو دنیا کی دلدل میں پھنسا دیتی ہے ۔ اے اللہ کے بندے/ بندیوں اللہ کو راضی کر لو،

اللہ تعالی بے تابی سے اپنے بندے /بندی کا انتظار کر رہا ہوتا ہے کہ کب میرا بندہ/ بندی مجھ سے مانگے اور میں اسے دوں نوجوانوں لوٹ آو کہیں دیر نہ ہوجائے اللہ کو راضی کرنا بہت آسان ہے ، اللہ تعالی ستر ماؤں سے ذیادہ پیار کرتا ہے اپنے بندے /بندیوں کو۔ اللہ تعالی کو سب زیادہ نوجوان کی عبادت کرنا پسند ہے اس لئے آج کی نوجوان نسل کو چایئے کہ اپنے رب تعالی کو راضی کر لے ، نماز بے حیائی سے روکتی ہے، نماز چہرے کا نور ہے ، نماز دین کا ستون ہے اور سب سے پہلے قبر میں نماز کاپوچھے جائے گا۔

قرآن مجید میں نماز کا بہت دفعہ ذکر آیا ہے! جن میں سے چند ایک آیات میں لکھوں گا کہ کس طرح اللہ تعالی نے قرآن مجید میں ارشاد فرمایا ہے کہ:

(وَ اسۡتَعِیۡنُوۡا بِالصَّبۡرِ وَ الصَّلٰوۃِ ؕ وَ اِنَّہَا لَکَبِیۡرَۃٌ
اِلَّا عَلَی الۡخٰشِعِیۡنَ )
اور صبر اور نمازکے ذریعے سے مدد مانگو اور بلاشبہ وہ ( نماز ) یقیناً بہت بڑی ہے مگر عاجزی کرنے والوں پر
(سورۃ البقرۃ آیت :45)

کامیابی چاہتے ہو تو دن کا آغاز صدقہ سے کرو اور اگر دن بخیر گزارنا چاہتے ہو تو نماز فجر ادا کرو ۔ ایک دفعہ حضرت جبرائیل علیہ السلام نے اللہ سے درخواست کی کہ میں آپ کی عبادت کرنا چاہتا ہوں، اللہ تعالی نے حضرت جبرائیل علیہ السلام کو عبادت کی اجازت دے دی، تو حضرت جبرائیل علیہ السلام نے دو نوافل ادا کئے اللہ کے حضور نوافل کی مدت اتنی تھی کہ چودہ سو سال بعد سلام پھیرا ۔ اسی وقت اللہ تعالی نے ارشاد فرمایا: اے جبرائیل تو نے اتنی لمبی نماز پڑھی، میں تجھے کیوں نہ بتاو کہ اک قوم آئی گی ، جب وہ قوم فجر کی دو سنتیں ادا کرے گی تو اُن سنتوں کا ثواب چودہ سو سال کی عبادت کے برابر ہوگا !

ارشاد باری تعالی ہے کہ:
(وَ الَّذِیۡنَ یُمَسِّکُوۡنَ بِالۡکِتٰبِ وَ اَقَامُوا الصَّلٰوۃَ ؕ اِنَّا لَا نُضِیۡعُ اَجۡرَ الۡمُصۡلِحِیۡنَ )
اورجولوگ کتاب اللہ کو مضبوطی سے تھامتے ہیں اورانہوں نے نمازقائم کی ، یقیناہم اصلاح کرنے والوں کا اجر ضائع نہیں کرتے ۔(سورۃ الاعراف آیت :170)

اے نوجوانوں اللہ کی رسی کو مضبوطی سے تھام لو۔
زندگی کل کی محتاج نہیں ! اپنا آج سنوارو گے تو آخرت میں جنت ملے گی ۔ اللہ تعالی نے قرآن پاک میں ایک اور جگہ فرمایا ہے:

(وَ اَقِمِ الصَّلٰوۃَ ؕ اِنَّ الصَّلٰوۃَ تَنۡہٰی عَنِ الۡفَحۡشَآءِ وَ الۡمُنۡکَرِ ؕ)
اور نماز قائم کر ،بےشک نماز بےحیائی اور برائی سے روکتی ہے (سورۃ العنکبوت،آیت :45)

پہلی قومیں کیوں تباہ ہوئیں کیونکہ وہ اللہ کی اور اللہ کے رسولوں کی نافرمانی کرتی تھیں اسی لئے وہ قومیں تباہ ہوئیں ۔ الحمد اللہ ہم جنکے امتی ہیں وہ آخری رسول حضرت محمد صلی اللہ علیہ والہ وسلم ہیں، جنہوں نے مخصوص دعا ہماری شفاعت کے لئے رکھی ہے، ہمیں بھی چاہیے کہ ہم نبی کریم صلی اللہ علیہ والہ وسلم پر کثرت سے درود پاک پڑھیں، نماز میرے نبی پاک صلی اللہ علیہ والہ وسلم کی آنکھوں کی ٹھنڈک ہے ۔

"مومن وہی ہے جسکی تنہائی پاک ہے”

سیدنا ابو مالک اشعری رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا :
(الصلوٰۃ نور )
” نماز نور ،یعنی روشنی ہے ”
(صحیح مسلم کتاب الطھارة حدیث :223)

منافق شخص کے لئے دو نمازیں بہت بھاری ہیں:

نمبر ایک نماز فجر اور نمبر دو نماز عشاء!

دعا ہے کہ اللہ تعالی ہم سب کو پانچ وقت کی نماز باجماعت ادا کرنے کی توفیق عطا فرمائیں اور مرتے وقت کلمہ پڑھنے کی سعادت نصیب فرمائیں آمین ثم آمین یا رب العالمین

@khubaibmkf