fbpx

پیٹرولیم منصوعات کی قیمتوں میں کمی کردی

اسلام آباد:پاکستان میں رات کی تاریکی میں ایک بارپھرپٹرولیم مصنوعات میں کمی کردی گئی ہے ، اطلاعات کے مطابق حکومت کی جانب سے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں کمی کے بعد پیٹرول کی قیمت 113.99پیسے فی لیٹر مقرر کردی گئی ہے۔ نئی قیمتوں کا نوٹیفکیشن جاری کردیا گیا ہے جبکہ نئی قیمتوں کا اطلاق یکم دسمبر سے ہوگا۔

87 فیصد بھارتی ملکی سلامتی کے بارے میں تحفظات کا شکار ہیں

نئی قیمتوں کے مطابق ہیڈ سپیڈ ڈیزل کی فی لیٹر قیمت 125.01مقرر جبکہ لائیڈ ڈیزل آئل کی قیمت 82 روپے 43پیسے فی لیٹر مقرر کی گئی ہے۔مزید مٹی کے تیل کی قیمت 96روپے 35پیسے فی لیٹر جبکہ ہائی سپیڈ ڈیزل کی قیمت میں 2 رپے 40پیسے فی لیٹر کمی کی گئی ہے۔

گرونانک کے لئے 18500 ایکڑ زمین عطیہ کرنے والے شخص کی اولاد کو بھارت نے ویزہ دینے…

پیٹرول کی قیمت میں 25پیسے فی لیٹر کمی، لائیٹ ڈیزل آئل کی قیمت میں 2روپے 90 پیسے فی لیٹر اور مٹی کے تیل کی قیمت میں 83پیسے فی لیٹر کمی کی گئی ہے۔

نیا جال پرانے شکاری، طلباء مارچ کی اصل کہانی کیا ہے ؟از…شعیب بھٹی

یاد رہے کہ دنیا بھر کے بڑے بڑے ممالک میں جو کہ پٹرولیم مصنوعات میں خود کفیل ہیں وہاں‌بھی قیمتوں میں اضافہ کیا جارہاہے یہی وجہ ہے کہ ان ممالک میں‌عوام کی طرف سے سخت ردعمل دیکھنے میں آرہاہے، دوسری طرف ان حکومتوں کا کہنا ہےکہ پٹرولیم مصنوعات کی پروسیسنگ کے عمل پر بہت زیادہ اخراجات بڑھ جانے کی وجہ سےاضافے کیے گئے ہیں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.