fbpx

اداکار نعمان سمیع نے کیا ایسا انکشاف کہ لوگ رہ گئے دنگ

نوجوان نسل کے نمائندہ فنکار نعمان سمیع نے کیا ایسا انکشاف کے سب حیران رہے گئے. نعمان سمیع نے سوشل میڈیا پر بتایاکہ وہ اداکاری سے قبل ریسٹورانٹ میں ویٹر کا کام کر چکے ہیں یہاں تک کہ ٹوائلٹ صاف کرنے کے ساتھ کچرا اٹھانے کا کام بھی کر چکے ہیں. نعمان سمیع نے پہلی بار یہ انکشاف بھی کسی صارف کے کمنٹ پر کیا. تفصیلات کے مطابق نعمان سمیع نے گزشتہ روز انسٹاگرام پر اپنی ایک تصویر شئیر کی اس تصویر کے نیچے بہت سارے لوگوں نے کمنٹس کئے ایک صارف نے لکھا کہ آپ تو اس شرٹ میں فوڈ‌ پانڈہ کے ڈیلیوری بوائے لگ رہے ہیں جس پر اداکار نے ان کو لکھا کہ جو یہ کام کرتے ہیں ان کو اپنے کام پر فخر ہونا چاہیے اور میں تو ٹائلٹ تک صاف کرنے کا کام کر چکا ہوں تو میرے لئے فوڈ پانڈہ کا ڈیلیوری بوائے لگنا مضحکہ خیز بات نہیں ہے. اور جو لوگ یہ کام کرکے اپنے خاندان

کے لئے روزی رزق کما رہے ہیں ان کو خود پہ فخر ہونا چاہیے. نعمان سمیع کے ایسے جواب کے بعد اس صارف نے معافی مانگتے ہوئے کہا کہ میرا مقصد کسی کا بھی دل دکھانا نہیں تھا اور نہ ہی میں کسی کا مذاق بنا رہا تھا .نعمان سمیع کے جواب کو سوشل میڈیا پر کافی سراہا گیا اور وہاں‌موجود صارفین نے نعمان سمیع پر فخر ہے جیسی باتیں کیں.
یاد رہے کہ نعمان سمیع ابھرتے ہوئے فنکار ہیں بڑے پراجیکٹس کا حصہ بن چکے ہیں شوبز زندگی سے ہٹ کر دیکھیں تو ان کا نام اداکارہ علیزے شاہ کے ساتھ جوڑا جاتا ہے.