fbpx

ومبلڈن 2022 کا تاج نوواک جوکووچ کے سر پر سج گیا

سربیا:2022 کا مینز سنگل کے فائنل میں نوواک جوکووچ نے نک کرگیوس کو شکست دے کر ٹائٹل اپنے نام کر لیا۔ نوواک جوکووچ نے نک کرگیوس کو 4-6، 6-3، 6-4، 7-6 (7/3) سے شکست دے کر اپنا ساتواں ومبلڈن ٹائٹل اور 21 واں گرینڈ سلیم ٹائٹل جیتا

یہ جوکووچ کا ومبلڈن کا لگاتار چوتھا ٹائٹل تھا۔ اب وہ مردوں میں رافیل ندال کے 22 گرینڈ سلیم ٹائٹلز سے ایک ٹائٹل پیچھے ہیں۔

سربیا کے معروف ٹینس اسٹار جوکووچ نے پہلا سیٹ ہارا لیکن اس کے بعد سے وہ اپنی بہترین کارکردگی پیش کرتے ہوئے میچ کو چار سیٹوں میں جیت لیا۔

نک کرگیوس نے ومبلڈن فائنل میں ابتدائی فائدہ اٹھایا کیونکہ انہوں نے نوواک جوکووچ کے خلاف پہلا سیٹ 6-4 سے جیتا تھا۔پہلے چار گیمز سروس کے ساتھ گزرنے کے بعد، کرگیوس سرب کھلاڑی کو توڑنے اور 3-2 کی برتری حاصل کرنے میں کامیاب رہے۔

دونوں کھلاڑیوں نے بقیہ سیٹ تک سروس جاری رکھی۔ اس کے بعد جوکووچ نے دوسرے سیٹ میں کرگیوس کو 3-1 سے برتری حاصل کرنے کے لیے توڑ دیا اور آخر کار یہ سیٹ 6-3 سے جیت لیا۔

جوکووچ نے کرگیوس کو توڑنے کے بعد، اپنے کیرئیر میں پہلی بار، دونوں کھلاڑیوں نے اپنی سروس کو برقرار رکھا۔

تیسرا سیٹ 4-4 تک سرو کے ساتھ جا رہا تھا لیکن جوکووچ نے 0-40 سے واپس آ کر آسٹریلوی کھلاڑی کو بریک کر کے 5-4 کی برتری حاصل کی اور پھر سیٹ پر قبضہ کرنے کے لیے سرو رکھا۔

جوکووچ کو اعصاب شکن گیمز کے چند بریک پوائنٹس سے کرگیوس کو روکنا پڑا، لیکن سرب نے دوسرا سیٹ جیتنے کے لیے اپنے اعصاب کو تھام لیا۔