fbpx

بین الاقوامی سفر کے لئے کون سا کوڈ 19 کا ویکسین سب سے زیادہ قبول کیا جاتا ہے؟تفصیل آگئی

:بین الاقوامی سفر کے لئے کون سا کوڈ 19 کا ویکسین سب سے زیادہ قبول کیا جاتا ہے؟اطلاعات کے مطابق اس وقت عالمی ادارے ایک گروہ بندی کررہے ہیں‌کہ دنیا بھر میں سفر کے دوران کون سی ویکسین سب سے زیادہ موثر ہے اس حوالے سے ویکسیوں کی درجہ بندی کردی گئی ہے

2020 میں بین الاقوامی سیاحت کی آمد آمد 2019 کے مقابلہ میں 74 فیصد کم ہو کر 380 ملین to تک پہنچ گئی ، اس کے برعکس مالی بحران کے دوران زوال صرف 4 فیصد تھا۔ حالیہ مہینوں میں بین الاقوامی سفر کی بحالی شروع ہوگئی ہے۔ دنیا بھر میں 3.7bn ویکسین کی خوراک کے ذریعہ ، بہت سارے لوگ غیرملکی سفر کے لئے اپنے سامان پیک کرنے کے لئے دوڑ لگارہے ہیں۔ لیکن ہر ویکسین سے حاصل شدہ اینٹی باڈی خود بخود آپ کو بیرون ملک سفر کرنے کی اجازت نہیں دیتا ہے۔

 

بہت ساری حکومتیں صرف کوویڈ 19 کے کچھ وصول کنندگان کو زائرین کی حیثیت سے خوش آمدید کہہ رہی ہیں۔ اس ماہ یورپی یونین نے کہا ہے کہ وہ ایسے زائرین کو داخل نہیں کرے گا جنہیں کوویشیلڈ ویکسین لگائی گئی تھی ،

اگرچہ یہ ایسٹرا زینیکا ویکسین کی طرح ہے جو EU میں استعمال ہوتا ہے کیوں کہ اسے EU کے دوائیوں کے ریگولیٹر نے منظور نہیں کیا ہے۔ حکومت ہند ، جہاں یہ ویکسین تیار کی جاتی ہے ، کو جوابی کارروائی کی دھمکی دی گئی۔ اس پالیسی سے کوویشیلڈ کے وصول کنندگان کو دنیا میں کہیں بھی متاثر کیا جاسکتا ہے: برطانیہ میں 5 ملین خوراکیں فراہم کی جاچکی ہیں۔

ٹریول ویب سائٹ ویزا گائڈ ڈاٹ ورلڈ کے اعداد و شمار سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ ویکسین کی پہچان کا پیچ کتنا متغیر ہے۔ ایسٹرا زینیکا ویکسین سب سے زیادہ وسیع پیمانے پر قبول کی گئی ہے ، جس میں 119 حکومتیں اسے تسلیم کرتی ہیں۔ یہ سب سے زیادہ استعمال ہونے والی ویکسین ہے اور اسے ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن نے بھی منظور کرلیا ہے (فائزر بائیو ٹیک ، موڈرننا ، جانسن اور جانسن اور دو چینی ویکسین کے ساتھ)۔ اس کے برعکس ، چین کا کینسو بیو صرف چند مٹھی بھر حکومتوں کے ذریعہ پہچانا جاتا ہے (دائیں ہاتھ کا چارٹ دیکھیں)۔

م