کرونامریضوں کی خدمت کا صلہ یا کچھ اور…کیرولینا کی نرس کی کہانی سن کر ہوجائیں‌ حیران

کرونا مریضوں کی خدمت کا صلہ یا کچھ اور…کیرولینا کی نرس کی کہانی سن کر ہوجائیں‌ حیران

باغی ٹی وی :ہم سب اس بات پر تو متفق ہیں کہ جو لوگ مریضوں اور نادار لوگ کی خدمت پر معمور ہیں وہ بہت ہی عظیم ہیں اور ان کو اس خدمت کا بہت بڑا بدلہ ملنا چاہیے اسی طرح سب کا یہ بھی ماننا ہے کہ کرونا جیسی مہلک بیماری میں فرنٹ لائن پر لڑنے والے افراد ہر طرح کی بھلائی اور نعمت کے مستحق ہیں.

جی ہاں جب یہ یہ نعمت یا بھلائی کسی ایسے ہی شخص کو مل جائے تو ہم کہہ سکتے ہیں‌کہ یہ اس کامستحق تھا اور یہ اہل تھا. ایسے ہی واٹکن نامی ایک نرس جو شمالی کیرولینا میں کرونا مریضوں کی دیکھ بھال کرتی ہے اس نے ایک بھاری رقم لاٹری کےطور پر حاصل کی ہے اور اب وہ اپنی بھری جیب سے اپنے آپ کا اچھی طرح سے خیال رکھ سکے گی . اس نرس نے ایک ملین ڈالر لاٹری جیتی ہے .

لاٹری جیتنے والی نرس نے اپنے جذبات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ "میں‌ خود کبھی کبھی یہ خیال کرتے اور خواہش کرتی تھی کہ مجھے بھی کہیں‌سے کچھ ایسا کچھ ملےجس سے میر زندگی میں‌ بلاؤ آجائے اور ایسا حقیقت میں رونما ہو گیا .

اب جب میں یہ سب دیکھتی ہوں‌توبہت خوش ہوں ، میں‌لاٹری کا بہت شکریہ ادر کرتی ہوں . میر اخیال ہے کہ میں‌بہت لکی اور خوش نصیب ہوں‌. میرے لیے یہ لمحہ بہت ہی غیر معمولی ہے اور خوابوں کو پورا کردینے والا ہے.

اس نرس کا کہنا تھا کہ جب لاٹری والوں نے مجھے اس بارے اطلاع دی تو مجھے یکدم لگاکہ مجھ سے مذاق کیا جا رہا ہے. مجھے ایسی اچھی اور پر مسرت خبر کا یقین نہیں تھا.واٹکن کی یہ کال لاٹری والوں‌ نے جو ریکارڈ کر رکھی تھی ریلیز کی تو اس کے جذبات کا سب کو علم ہوگیا .

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.