fbpx

بےشک اللہ الحق ہے:حماد اظہرنے کس بات پراللہ کا شکرادا کیا؟

لاہور:بےشک اللہ الحق ہے:حماد اظہرنے کس بات پراللہ کا شکرادا کیا؟اطلاعات کے مطابق سابق وفاقی وزیرحماد اظہر نے آج سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پرایک بہت بڑا پیغام شیئر کرتے ہوئے اللہ کا شکر ادا کیا ہے

سابق وفاقی وزیر حماد اظہر کا کہنا ہے کہ آج قدرت نے پی ڈی ایم ہی کی زبان سے اِنکے تمام جھوٹ سے پردہ ہٹوایا۔سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے جاری کردہ ٹوئٹ پیغام میں پی ٹی آئی رہنما اور حماد اظہر نے کہا کہ بےشک اللہ الحق ہے، جن چیزوں پہ پی ڈی ایم اور ان کے چیلوں نے 3 سال جھوٹا پروپوگینڈا کیا، آج قدرت نے اُن ہی کی زبان سے اِن کے تمام جھوٹ سے پردہ ہٹوایا۔

 

حماد اظہر نے مزید کہا کہ مہنگائی، تیل، ایل این جی، شرح سود، بجلی، اینٹی اسٹیبلشمنٹ بیانیہ، اپنی قابلیت کے جھوٹے دعوے، زرداری کے ساتھ نورا کشتی، آج سب واضح ہے۔

ادھرزلفی بخاری کہتے ہیں کہ پاکستان تحریک انصاف نے اس بحران سے بہت کچھ سیکھا ہے،پتہ چل گیا کہ کون مفاد پرست اورکون حقیقت پرست،یہ بھی جان گئے کہ افسران کس طرح ہرآنے والی حکومت کودھوکہ دیتے ہیں اورکون مخلص ہوتے ہیں :اطلاعات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے رہنما اور سابق وزیر اعظم عمران خان کے قریبی ساتھی زلفی بخاری ننے اعتراف کیا ہے کہ پی ٹی آئی حکومت کی سب سے بڑی غلطی ٹیم کا درست انتخاب نہ کرنا تھا۔

غیر ملکی ویب سائیٹ کو دیئے گئے انٹرویو کے دوران زلفی بخاری نے کہا کہ ہمارا بنیادی مسئلہ صحیح جگہ پر صحیح شخص کی تعیناتی رہا ہے۔ حکومت کے اندر بھی اہم عہدوں پر ٹھیک تعیناتیاں نہیں کی گئیں۔

زلفی بخاری کا کہنا تھا کہ ہم نے بیوروکریسی کو صحیح طریقے سے نہیں پہچانا، اچھے اور سلجھے ہوئے بیوروکریٹس کو درست جگہ نہیں لگایا، اگر اچھے افسران کو اہم ذمہ داریاں دی بھی گئیں تو انہیں نتائج کے لئے وقت نہیں دیا۔

سابق معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ تحریک انصاف کی حکومت پنجاب کی بیوروکریسی کو سمجھ نہیں پائی، ہم نے بیک ڈور سے آنے والے بیوروکریٹس کو تعینات کیا۔