fbpx

پاکستان سے4 طیارے برطانیہ کس کےحکم پراورکس کواٹھاکرپاکستان لائیں‌ گے؟اہم خبرسےہلچل مچ گئی

اسلام آباد :پاکستان سے4 طیارے برطانیہ کس کےحکم پراورکس کواٹھاکرپاکستان لائیں‌ گے؟اہم خبرسےہلچل مچ گئی ،اطلاعات کے مطابق برطانیہ سے پاکستانیوں‌ کو واپس لانے کیلئے پی آئی اے کا اضافی پروازیں چلانے کا اعلان کردیا ہے ۔

تفصیلات کے مطابق برطانوی حکومت کی جانب سے اعلان کردہ سفری پابندیوں کے اطلاق سے قبل پی آئی اے حکام کی جانب سے اہم اعلان کیا گیا ہے۔ بتایا گیا ہے کہ قومی ائیرلائن 6 اور 7 اپریل کو اسلام آباد اور مانچسٹر کے درمیان 4 اضافی دو طرفہ پروازیں چلائے گی۔پی آئی اے حکام کا کہنا ہے کہ ان اضافی پروازوں کے ذریعے برطانیہ سے 1400 پاکستانیوں کی وطن واپسی ممکن ہوگی۔

واضح رہے کہ جمعہ کے روز عالمی وبا کورونا کے بڑھتے کیسز کے پیش نظر برطانیہ نے پاکستان کو سفری پابندیوں کی ریڈ لسٹ میں شامل کر لیا۔ برطانیہ نے سفری پابندیوں کی ریڈ لسٹ میں پاکستان کے علاوہ کینیا، بنگلا دیش اور فلپائن سمیت لگ بھگ 40 ممالک کو ریڈ لسٹ میں شامل کیا ہے جن پر سفری پابندی عائد کی گئیکو بھی شامل کیا ۔

رپورٹ کے مطابق سفری پابندیوں کی ریڈلسٹ میں شامل ممالک سے صرف برطانوی اور آئرش شہریوں کو ملک میں داخلے کی اجازت ہو گی، ریڈلسٹ میں شامل ممالک سے برطانیہ آنے والے برطانوی شہریوں کو 10 دن قرنطینہ کرنا ہو گا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.