fbpx

بکری چوری کے شبے میں زمیندارکاخاتون سمیت 3 افرادکو الٹالٹکا کرتشدد:دیگرواقعات میں بھی ناقابل بیان جرائم

کامونکی:ضلع گوجرانوالا کے علاقےکامونکی میں بکری چوری کے شبے میں زمیندار کی جانب سے خاتون سمیت 3 افراد پر تشدد کا واقعہ سامنے آیا ہے۔

مبینہ طور پر بکری چوری کے الزام میں خاتون سمیت 3 افراد پر باری باری الٹا لٹکا کرڈنڈوں سے تشدد کیا گیا، زمیندار کے ڈیرے پر پیش آئے واقعےکی ویڈیو بھی سامنے آگئی ہے۔

پولیس کے مطابق تشددکا واقعہ کچھ روز پرانا ہے، مقدمہ درج کرلیا گیا ہے اور تین ملزمان کو گرفتار بھی کیا گیا ہے، جب کہ مرکزی ملزم اکرام ظفر کی گرفتاری کے لیے چھاپے مارے جا رہے ہیں۔

ادھر ایک دوسرے مجرمانہ واقعہ میں رحیم یار خان میں شوہر نے بیوی، ساس اور سالی کو پیٹرول چھڑک کر آگ لگا دی جس کے نتیجے میں تینوں خواتین جاں بحق ہوگئیں۔پولیس کے مطابق واقعہ گزشتہ روز پیش آیا تھا، ملزم نےکسی تنازع پر طیش میں آکر بیوی، ساس اور سالی پر پیٹرول چھڑک کر آگ لگادی تھی۔

گزشتہ روز جھلسنے سے ملزم کی ساس اور سالی جاں بحق ہوگئی تھیں جب کہ آج ملزم کی بیوی بھی اسپتال میں دم توڑ گئی۔پولیس کے مطابق واقعے کے بعد ملزم موقع سے فرار ہوگیا، مقدمہ درج کرلیا گیا ہے اور ملزم کی تلاش جاری ہے، ملزم کے 2 بھائیوں کو گرفتار بھی کیا گیا ہے۔

پنجاب کے شہر بورے والا کے نواحی گاؤں میں دوران ڈکیتی 2 خواتین کے ساتھ مبینہ زیادتی کا واقعہ پیش آیا ہے۔پولیس کا کہنا ہے کہ 5 ڈاکوؤں نے اسلحے کے زور پر دو خواتین کو زیادتی کا نشانہ بنایا، واقعے کا مقدمہ درج کرلیا گیا ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ رپورٹ میں ابتدائی طبی معائنے میں خواتین سے زیادتی ثابت ہوئی ہے۔پولیس کا کہنا ہے کہ ڈاکو ہزاروں روپے نقدی اور طلائی زیورات لوٹ کر فرار ہوئے۔

عمران ریاض کو واقعی خطرہ ہے ؟ عارف علوی شہباز شریف پر بم گرانے والے ہیں

الیکشن کیلیے تیار،تحریک انصاف کا مستقبل تاریک،حافظ سعد رضوی کا مبشر لقمان کوتہلکہ خیز انٹرویو