fbpx

امن اورپاکستان دشمنوں کیخلاف آپریشن، پاک فوج کے دو جوان وطن پرقربان

راولپنڈی:امن اورپاکستان دشمنوں کیخلاف آپریشن، پاک فوج کے دو جوان وطن پرقربان ،اطلاعات کے مطابق امن دشمنوں کیخلاف آپریشن کے دوران پاک فوج کے دو جوان فرض پر قربان ہو گئے۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کی طرف سے جاری کردہ بیان کے مطابق سکیورٹی فورسز نے خیبرپختونخوا کے ضلع ٹانک، ڈی آئی خان اور کوٹ کلی جنوبی وزیرستان میں دہشتگردوں کی موجودگی کی اطلاع پر آپریشن کیا۔

 

 

آپریشن کے دوران فائرنگ کا تبادلہ ہوا، اس دوران 2 دہشتگرد مارے گئے جبکہ 3کو گرفتار کر لیا جبکہ ایک دہشتگرد نے دورانِ آپریشن خود کو سکیورٹی حکام کے حوالے دیا، دہشت گردوں سے بھاری مقدار میں اسلحہ اور گولہ بارود برآمد کر لیا گیا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق آپریشن کےدوران 2 جوان شہید ہوئے، شہید ہونے والوں میں سپاہی فرید اللہ اورسپاہی شعیب حسن شامل ہیں۔

یاد رہے کہ اس سے قبل ترجمان پاک فوج میجر جنرل بابر افتخار نے میڈیا سے گفتگو کے دوران کہا تھا کہ کالعدم تحریک طالبان پاکستان (ٹی ٹی پی) کے خلاف آپریشن ہو رہا ہے، موجودہ افغان حکومت کی درخواست پر کالعدم تحریک طالبان پاکستان (ٹی ٹی پی) سے مذاکرات کا آغاز کیا گیا لیکن کچھ چیزیں ناقابل قبول تھیں، تنظیم غیر ریاستی عنصر ہے جو پاکستان میں کوئی بڑا حملہ نہیں کر سکی۔ کالعدم ٹی ٹی پی میں اندورنی اختلافات بھی ہیں جبکہ افغان حکومت کو کہا ہے کہ اپنی سرزمین کو ہمارے خلاف استعمال نہ ہونے دیں۔

ڈی جی آئی ایس پی آر نے حالیہ مذاکرات کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ کالعدم تحریک طالبان پاکستان کے ساتھ کوئی مذاکرات نہیں ہورہےنہ ان کے ساتھ اب جنگ بندی کا کوئی معاہدہ ہے،آپریشن جاری ہے

ترجمان پاک فوج کے مطابق کالعدم ٹی ٹی پی کے ساتھ جنگ بندی کا معاہدہ نو دسمبرکوختم ہوگیا۔جنگ بندی کایہ معاہدہ غیرریاستی جنگجوعناصر کے ساتھ مذاکرات سے قبل موجودہ افغان حکومت کی درخواست پراعتماد سازی کےلیے اٹھایا گیا۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!