fbpx

ہمارا وزیراعظم عمران خان جھوٹا ہے، بلاول بھٹو

ٹھٹھہ :ہمارا وزیراعظم عمران خان جھوٹا ہے، اطلاعات کے مطابق چیئرمین پاکستان پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ عمران خان کہتا ہے کہ وہ تبدیلی اور ترقی لے کر آیا ہے۔ اپنے 3 سال کے دورمیں عوام کو نا تو ایک گھر دیا اور نا ہی کسی کو روزگار۔ عمران خان ایک جھوٹا وزیراعظم ہے۔

 

 

 

“عمران خان کہتا ہے کہ وہ تبدیلی اور ترقی لے کر آیا ہے۔ اپنے 3 سال کے دورمیں ٹھٹھہ کی عوام کو نا تو ایک گھر دیا اور نا ہی کسی کو روزگار۔

رپورٹ کے مطابق ٹھٹہ میں عوام سے خطاب کرتے ہوئے پاکستان پیپلز پارٹی کے چئیرمین بلاول بھٹو نے کہا ہے عمران خان تبدیلی لاسکے ہیں نہ انقلاب ساری حکومت جھوٹ پر کھڑی ہے۔

 

 

یاد رہےکہ آج جب پاکستان پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری مکلی بائی پاس پہنچے تو ان کا فقید المثال استقبال کیا گیا۔ علاقہ جئے بھٹو کے نعروں سے گونج اٹھا، خواتین اور بچوں سمیت ہزاروں افراد اس اجتماع میں موجود تھے

قبل ازیں چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کا دھابیجی اور گھارو آمد پر بھی ہزاروں افراد نے فقید المثال استقبال کیا ۔ دھابیجی سے ٹھٹہ تک ہائی وے کے دونوں اطراف جگہ جگہ استقبالی کیمپ لگائے گئے۔ بلاول بھٹو پر پھولوں کی پتیاں نچھاورکی گئیں اور زبردست نعرے بازی کی گئی ۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!