ملکی معیشت بہتر اور اووسیز پاکستانیوں‌ کے مسائل حل کرنے کیلئے حکومت کیا کر رہی ہے؟ زلفی بخاری نے بتا دیا

وزیراعظم پاکستان عمران خان کے مشیر برائے اوورسیز پاکستانیز زلفی بخاری نے کہا ہے کہ عمران خان اور ان کی ٹیم ملک کی معیشت بہتر بنانے کیلئے دن رات محنت کر رہی ہے اس لئے امید ہے کہ موجودہ حکومت معاشی حالات پر بہت جلد قابو پالے گی۔

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق انہوں نے سابق چیف جسٹس ثاقب نثار کی طرف سے ڈیم فنڈ اکٹھا کرنے کو ان کا ذاتی عمل قرار دیا اور کہاکہ ہائی کمشنر میں‌ بینک اکاؤنٹ ہونے کے باوجود پرائیویٹ چیئریٹیز کوشامل کرنا مناسب نہیں ہوگا۔ انہوں نے بتایا کہ وزیر اعظم عمران خان جلد برطانیہ کا دورہ کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں جبکہ اس دوران دوطرفہ تجارتی امور اور دیگر معاملات سے متعلق بھی بات چیت ہو گی.

زلفی بخاری کا کہنا تھا کہ حکومت اوور سیز پاکستانیوں کو سہولیات فراہم کرنے کے ساتھ ساتھ سیاحت کے فروغ کیلئے بھی اہم نوعیت کے اقدامات اٹھا رہی ہے اور دنیا بھر میں‌ جہاں‌ کہیں بھی پاکستانی قید ہیں ان کی رہائی کیلئے حکومتی سطح پر اقدامات اٹھائے جارہے ہیں. ان کا یہ بھی کہنا تھاکہ اسلام آباد میں اوورسیز پولیس اسٹیشن جلد کام شروع کردے گا جس کا سلسلہ جلد دوسرے شہروں میں بھی پھیلایا جائے گا۔ ان کا کہنا تھا کہ اوررسیز پاکستانیوں کے مسائل حل کرنے کے لیے ضلع سطح پر آفس قائم کرنے پر کام کیا جارہا ہے.

واضح‌ رہے کہ زلفی بخاری وزیر اعظم عمران خان کے مشیر برائے اوور سیز پاکستانی ہیں اور مختلف ملکوں میں‌ پاکستانیوں‌ کے مسائل حل کرنے کیلئے کام کر رہے ہیں. بیرون ممالک قیدیوں‌ کی رہائی کیلئے بھی وہ ہر ممکن کوششیں‌ کر رہے ہیں.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.