fbpx

لاہور:پاکستان آرمی کے زیر اہتمام تیسرے جسمانی چستی و حربی مہارتوں کے مقابلے شروع

تیسرا بین الاقوامی PACES (جسمانی چستی اور جنگی استعداد کا نظام) مقابلہ آج لاہور میں شروع ہوا فورٹریس سٹیڈیم لاہور میں شاندار اور رنگا رنگ افتتاحی تقریب کا انعقاد کیا گیا۔

باغی ٹی وی: PACES شرکاء کی جسمانی طاقت اور برداشت کا حقیقی امتحان ہے بین الاقوامی اور قومی فوج کی ٹیموں کے لیے سخت ترین مقابلوں میں سے ایک ہونے کے ناطے اس ایونٹ کو فوجیوں کے جسمانی معیار اور برداشت کا حقیقی عکاس سمجھا جاتا ہے۔

مقابلے میں عراق، اردن، فلسطین، سری لنکا، متحدہ عرب امارات اور ازبکستان کے 101 بین الاقوامی کھلاڑی حصہ لے رہے ہیں جب کہ مصر، انڈونیشیا، جاپان اور میانمار کے مبصرین بھی ایونٹ کا حصہ ہیں۔ تقریب میں تمام شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے شائقین کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔

PACES مقابلے جیسے ایک میگا ایونٹ کا انعقاد جس میں بڑی تعداد میں بین الاقوامی کھلاڑیوں کی شرکت ہوگی، پاکستان کے کھیلوں کے لیے دوست، امن پسند اور مہمان نواز قوم ہونے کے موقف کی نشاندہی / تقویت ہوتی ہے۔

پاکستان اپنے دوستوں اور شراکت داروں کے ساتھ قابل احترام اور قابل اعتماد تعلقات رکھتا ہےلیفٹیننٹ جنرل سید محمد عدنان، انسپکٹر جنرل ٹریننگ اینڈ ایویلیوایشن اس موقع پر مہمان خصوصی تھے۔