fbpx

پاک فوج کی گاڑی کو شجاع آباد کے قریب حادثہ، 9 جوان شہید ہوگئے

راولپنڈی: پاک فوج کی گاڑی کو باغ کےعلاقے شجاع آباد کے قریب افسوسناک حادثہ پیش آگیا جس کے نتیجے میں 9 جوان شہید اور 4 زخمی ہوگئے۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق زخمیوں کو فوری طور پر سی ایم ایچ راولپنڈی منتقل کیا گیا، تمام شہدا کی نماز جنازہ منگلا گیریژن میں ادا کر دی گئی۔

نماز جنازہ میں کور کمانڈر راولپنڈی لیفٹیننٹ جنرل ساحر شمشاد مرزا سمیت عسکری حکام نے شرکت کی۔ شہدا کے جسد خاکی کو ان کے آبائی علاقوں کو روانہ کیا جائے گا اور پوری فوج کے ساتھ تدفین کی جائے گی

وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الہٰی نے باغ کے علاقے شجاع آبادمیں پاک فوج کی گاڑی کے حادثے میں جام شہادت نوش کرنے والے 9 جوانوں کوخراج عقیدت پیش کیا اور اس حادثے میں زخمی ہونے والے جوانوں کے لئے جلد صحت یابی کی دعاکی

وزیر اعلی چودھری پرویز الہٰی نے شہداء کے اہل خانہ سے دلی ہمدردی و اظہار تعزیت کرتے ہوے کہا کہ پنجاب حکومت شہداء کے لواحقین کے غم میں برابر کی شریک ہے ۔

چودھری پرویزالٰہی نے کہا کہ ہم سوگوار خاندانوں سے دلی ہمدردی اور افسوس کا اظہار کرتے ہیں،وطن عزیز کے بہادر سپوتوں نے فرض کی ادائیگی کے دوران شہادت کا بلندرتبہ پایا۔