fbpx

پاکستان اور برازیل کے درمیان باہمی سیاسی مشاورت کا پانچواں دور، علاقائی اور کثیرالجہتی امور پر تبادلہ خیال

باغی ٹی وی :

پاکستان اور برازیل کے درمیان باہمی سیاسی مشاورت کا پانچواں دور

پاکستان اور برازیل کے مابین باہمی سیاسی مشاورت (بی پی سی) کا 5 واں دور آج ویڈیو کانفرنس کے ذریعے ہوا۔ فیصل نیاز ترمذی ، ایڈیشنل سکریٹری (امریکہ) ، وزارت خارجہ برائے پاکستان اور محترمہ مارسیا ڈونر ابریو ، سکریٹری ایشیاء پیسیفک اور روس ، برازیل کی وزارت برائے خارجہ تعلقات ، نے اپنے اپنے وفود کی قیادت کی۔ پاکستان کے سفیر احمد حسین ڈیو بھی برازیلیا سے ویڈیو لنک کے ذریعے اجلاس میں شامل ہوئے۔

مشاورت کے دوران باہمی دلچسپی کے دوطرفہ ، علاقائی اور کثیرالجہتی امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ ایڈیشنل سکریٹری نے اس بات پر زور دیا کہ پاکستان اور برازیل کے درمیان باہمی احترام اور افہام و تفہیم کی بنیاد پر دوستانہ اور خوشگوار تعلقات ہیں۔

ایڈیشنل سکریٹری نے عوام کی زندگیوں پر COVID-19 کے اثرات کو کم کرنے کے لئے حکومت پاکستان کی طرف سے اٹھائے جانے والے اقدامات اور معاش کو خطرے میں ڈالے بغیر وبائی بیماری کو روکنے کے لئے اقدامات کے بارے میں برازیلین فریق کو آگاہ کیا۔

اپنے جغرافیائی محل وقوع کا فائدہ اٹھاتے ہوئے معاشی تحفظ کے حصول پر پاکستان کی توجہ کو اجاگر کرتے ہوئے ایڈیشنل سکریٹری نے پاکستان میں مختلف شعبوں میں برازیلین سرمایہ کاری کی دعوت دی۔ دونوں ممالک کے مابین لائیو اسٹاک سیکٹر میں وسعت اور صلاحیت کے پیش نظر ، حلال گوشت کے شعبے میں برازیلین سرمایہ کاری کو بھی مدعو کیا گیا تھا۔

پائیداری کی طرف حکومت کی ترجیح پر زور دیتے ہوئے ، ایڈیشنل سکریٹری نے صاف اور سبز توانائی کی صلاحیت کو بروئے کار لانے کے لئے برازیل کے وزیر اعظم عمران خان کے دس بلین درخت اقدام اور متبادلات / قابل تجدید توانائی پالیسی کے بارے میں آگاہ کیا۔

دونوں فریقوں نے مختلف معاہدوں / مفاہمت ناموں پر عمل درآمد کے سلسلے میں پیشرفت پر تبادلہ خیال کیا اور عمل میں آنے والوں کو جلد حتمی شکل دینے کی ضرورت پر زور دیا۔

دفاعی اور عسکری تعلقات کو مزید گہرا کرنے پر اطمینان کا اظہار کرتے ہوئے ایڈیشنل سیکرٹری نے ہوا بازی / ایروناٹیکل سیکٹر میں تعاون تلاش کرنے کے لئے ماہر وفود کے تبادلے کی اہمیت پر زور دیا۔

فریقین نے اعلی سطح کے تبادلے کو بڑھانے کی ضرورت پر زور دیا جس سے متنوع شعبوں میں دوطرفہ تعلقات کو مزید گہرا کرنے کی راہ ہموار ہوگی۔

وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی کی جانب سے ایڈیشنل سکریٹری نے برازیل کے وزیر خارجہ کو باہمی سہولیات پر پاکستان آنے کی دعوت میں بھی توسیع کی۔