پاک چائنہ صنعتی نمائش کب اور کہاں ہوگی

پاک چائنہ صنعتی نمائش 2020 کا انعقاد رائل پام کنٹری کلب میں 13 نومبر سے 15نومبر تک ہوگا۔
پاکستان چائنہ صنعتی نمائیش کا انعقاد نومبر 13 سے 15نومبر تک رائل پام کنٹری کلب میں ہوگا جس میں چائنہ کی 100 سے زائد بڑی صنعتی کمپنیاں حصہ لیں گی۔ نمائش کا مقصد پاکستان کے صنعتی شعئبہ کو چائنہ کے بنے معیاری آلات سے متعارف کروانا ہے جس سے وہ اپنی پیداوار کو آسانی سے بڑھا سکتے ہیں۔

اس دفعہ کی نمائش پاکستان کی نمائشوں کی تاریخ میں منفرد ایونٹ ہو گا جس میں آن لائن اور آف لائن طریقہ کار کا استعمال ہے۔ اس میں مصنوعات نمائشی بوتھ پر موجود ہوں گی جبکہ خریدا ر اور بیچنے والوں کے درمیان تجارتی گفتگو آن لائن ہوگی۔ اس نمائش میں سی این سی مشینری، تعمیراتی شعئبہ سے تعلق رکھنے والی جدید مشینری، توانائی، بلڈنگ مٹیریل، زرعی مشینری، پلاسٹک کی مصنوعات بنانے والی مشینری، ہارڈویر، کیمیکل اور آٹو اور آٹو پارٹس بنانے والی کمپنیاں حصہ لے رہی ہیں۔

پاکستان صنعتی نمائش کا انعقاد 2017 سے کیا جا رہا ہے اور اس نمائش کا انعقاد کرنے والی کمپنی ہارویسٹ انٹرنیشنل پاکستان او ر چائنہ کا باہمی اشتراک ہے۔ ان نمائشوں کا مقصد پاکستان میں چائنہ سے مزید انویسٹمنٹ کو لانا ہے۔

اس نمائش میں چائنہ کے تین بڑے صنعتی صوبوں میس سے ایک صوبہ شان ڈونگ سے پچاس کمپنیاں حصہ لے رہی ہیں۔ ایورسٹ انٹرنیشنل کے ترجمان کے مطابق نمائش کے موقعہ پر تمام کرونا ایس او پیز کا سخت خیال رکھا جا ئے گا اور ماسک کی پابندی، ہر بوتھ پر سینیٹائیزر اور داخلی دروازہ پر نمائش دیکھنے آنے والوں کا درجہ حرارت بھی چیک کیا جائے گا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.