ورلڈ ہیڈر ایڈ

برف پگھلنے لگی؟پاک بھارت ٹریک ٹو مذاکرات، پہلا دور جمعہ سے شروع ہوگا

اسلام آباد:پاکستان اور بھارت کے درمیان جاری کشمکش میں کمی ہوتی نظر آرہی ہے سفارتی ذرائع کے مطابق پاکستان اور بھارت کے درمیان کشیدگی کو کم کرنے کے لیے بھارت اور پاکستان کے درمیان ٹریک ٹو مذاکرات کا آغاز ہونے جا رہا ہے، پہلا دور بروز جمعہ مورخہ 12 جولائی سے اسلام آباد میں ہوگا۔

دفتر خارجہ کے مطابق بھارت اور پاکستان کا وفد شرکت کرے گا جو دو روز تک جاری رہیں گے۔ ان مذاکرات میں دفتر خارجہ کے حکام بھی شرکت کریں گے جبکہ ٹریک ٹو مذاکرات کا دوسرا دور نئی دہلی میں ہوگا۔

بھارت، پاکستان ٹریک ٹو مذاکرات کا انعقاد ریجنل پِیس انسٹی ٹیوٹ کے زیرِ اہتمام ہو رہا ہے۔ فروری کے بعد دونوں ملکوں کے تعلقات میں کشیدگی کے بعد یہ مذاکرات اہم ہیں۔پاکستان اور بھارت کے درمیان تعلقات کی بحالی میں عالمی قوتوں کی دلچسپی بھی ہے یہ قوتیں جنوبی ایشیا میں امن کے حوالےسے کوشاں ہیں.

دوسری طرف اسلام آباد میں سربراہ رینجل پیس انسٹی ٹیوٹ (آر پی آئی) رؤف حسن کا کہنا ہے کہ بھارت اور پاکستان میں حکومتوں کے درمیان تعلقات کی بہتری کا پہلا راستہ ٹریک ٹو سفارتکاری ہے۔ ان مذاکرات کا بنیادی مقصد دونوں ملکوں کے نوجوانوں کو امن کی جانب لانا ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.