پاکستان نے زمبابوے کو ہدف دے دیا

پاکستان نے زمبابوے کو ہدف دے دیا.
باغی ٹی وی:پہلا ون ڈ ے، پاکستان نے زمبابوے کو 281رنز کا ہدف دے دیا.ہے اور اس کے آٹھ کھلاڑی آؤٹ ہوئے ، امام الحق ففٹی مکمل کر کے رن آوٹ ہوئے.ا ن سےپہلے اوپنرعابد علی 21رنزبنا کرآؤٹ ہوئے جبکہ دوسرے اوپنرامام الحق 58 رنز بنا کر رن آؤٹ ہوگئے۔ انہوں نے 75 گیندوں پرمشتمل اپنی اننگزمیں چھ چوکے لگائے۔ حارث سہیل 41 رنز پر کھیل رہے ہیں .رضوان 14 رنز بنائے.نئے آنے والے کھلاڑی افتخار احمد ہیں، آخری بیٹس مین حارث سہیل نے 72 رنز بنائے.
قومی ٹیم نے ٹاس جیت کر پر اعتماد انداز میں بیٹنگ کا آغاز کیا۔ اوپنر بلے باز امام الحق اور عابد نے 47 رنز کی شرکت داری قائم کی، عابد علی 21 رنز بنا کر پویلین واپس لوٹے، انہیں کارل مومبا نے ایل بی ڈبلیو آؤٹ کیا۔

پاکستان کی دوسری وکٹ 89 رنز پر گری، کپتان بابر اعظم بڑی اننگز نہ کھیل سکے اور صرف 19 رنز بنا کر موزرابانی کی گیند پر آؤٹ ہو گئے۔ امام الحق 58 رنز بنا کر رن آؤٹ ہو گئے۔ انہوں نے 6 چوکوں کی مدد سے 58 رنز بنائے۔

حارث سہیل نے ٹیم کو سہارا دیا اور 71 رنز کی جارحانہ اننگز کھیلی، انہوں نے اپنی اننگز میں 6 چوکے اور 2 چھکے لگائے۔ محمد رضوان 14، افتخار احمد 12 اور فہیم اشرف 23 رنز بنا کر پویلین لوٹے۔

زمبابوے کی جانب سے موزرابانی اور ٹینڈائی چسرو نے 2، 2 کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔ سکندر رضا اور کارل مومبا نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

زمبابوے کی قیادت کے فرائض چامو چیبھابھا انجام دے رہے ہیں۔ دیگر کھلاڑیوں میں برینڈن ٹیلر، شان ولیمز، سکندر رضا، برائن چاری، ٹینڈائی چسرو، کریگ ارون، کارل مومبا، ویسلے مدھویری، بلیسنگ موزرابانی اور رچرڈ نگروا شامل ہیں۔

یاد رہے پاکستان اور زمبابوے کے درمیان دوسرا میچ یکم نومبر اور آخری ایک روزہ میچ تین نومبر کو ہوگا۔ دونوں ٹیموں کے درمیان پہلا ٹی ٹونٹی میچ 7 نومبر، دوسرا 8 نومبر اور تیسرا 10 نومبر کو راولپنڈی میں ہوگا۔ پاکستان اور زمبابوے کے درمیان اب تک 59 ون ڈے انٹرنیشنل میچز کھیلے جا چکے ہیں جن میں سے 52 میں پاکستان نے کامیابی حاصل کی ہے، ایک میچ برابر اور دو بے نتیجہ رہے

اس سے قبل پاکستان نے ٹاس جیت کر زمبابوے کے خلاف بیٹنگ کا فیصلہ کیا ہے ،پاکستان کی قیادت بابر اعظم اور زمبابوے کی قیادت چمو چبھابھا کررہے ہیں

کپتان قومی ٹیم کا کہنا تھا کہ وکٹ کافی اچھی لگ رہی ہے،کوشش ہے اچھی پارٹنر شپ کریں،زمبابوے کو بڑا ٹارگٹ دینے کی کوشش کریں گے،ٹیم میں 4فاسٹ باوَلر شامل کیے ہیں،زمبابوے کےخلاف پہلے ون ڈے میں حارث روَف ڈیبیو کریں گے.
پاکستان کی جانب سے حارث رؤف ایک روزہ کرکٹ میں ڈیبیو کر رہے ہیں جب کہ دیگر کھلاڑیوں میں عابد علی، امام الحق، حارث سہیل، محمد رضوان، افتخار احمد، فہیم اشرف، عماد وسیم، وہاب ریاض اور شاہین آفریدی شامل ہیں۔

خیال رہے کہ پاکستان 13 ماہ بعد ایک روزہ میچ کھیل رہا ہے جب کہ زمبابوے کی ٹیم نے کورونا کی وجہ سے کھیلوں کی سرگرمیاں معطل ہونے سے قبل مارچ میں زمبابوے کے خلاف تین روزہ میچوں کی سیریز کھیلی تھی۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.