fbpx

وزارت تجارت پاکستان – ازبکستان کا ترجیحی تجارت کا معاہدے

وزیر اعظم کے مشیر برائے تجارت و سرمایہ کاری ، جناب عبدالرزاق داؤد نے پاک ازبکستان ترجیحی تجارت کے معاہدے (پی ٹی اے) پر پیشرفت پر مشاورتی اجلاس کیا۔ اس ملاقات کے دوران سکریٹری کامرس اور وزارت تجارت (ایم او سی) کے دیگر عہدیدار موجود تھے۔ سکریٹری ، تجارتی ترقیاتی اتھارٹی آف پاکستان (ٹی ڈی اے پی) ویڈیو لنک کے ذریعے اجلاس میں شامل ہوئے۔
مشیر کو بتایا گیا کہ ازبکستان نے ٹیرف میں کمی کے لئے اپنی درخواست کی فہرست شیئر کردی ہے اور ایم او سی نے سرکاری اور نجی شعبے کے اسٹیک ہولڈرز کے مشورے سے پاکستان کی درخواست کی فہرست کو حتمی شکل دینے کے عمل میں ہے۔ انہیں بتایا گیا کہ گذشتہ تین ماہ میں نجی شعبے ، متعلقہ وزارتوں اور محکموں کا ان پٹ تفصیلی مشاورت کے ذریعے حاصل کیا گیا ہے۔
مشیر نے ایم او سی کو ہدایت کی کہ وہ نجی شعبے کے اسٹیک ہولڈرز ، ازبکستان کے ساتھ تجارت کرنے والی کمپنیوں ، مختلف ایوانوں اور ایسوسی ایشنوں سے مشاورت کا حتمی دور پاکستان کی درخواست کی فہرستوں کو حتمی شکل دینے سے پہلے زمینی صورتحال کا جائزہ لیں۔
انہیں بتایا گیا کہ ٹی ڈی اے پی کے ذریعہ کراچی اور لاہور میں سیمینار منعقد ہوں گے تاکہ تاجر برادری کو پی ٹی اے سے آگاہ کیا جاسکے۔ انہوں نے یہ بھی بتایا گیا کہ اس عمل کو مکمل کرنے کے لئے آئندہ دو ہفتوں میں ٹی ڈی اے پی کے ذریعہ سیکٹر سے متعلق ویبینرز کا اہتمام کیا جائے گا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.