fbpx

پاکستان کےچین کےساتھ منفرد اور ہمیشگی کے تعلقات ہیں:بلاول بھٹو

اسلام آباد:بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ پاکستان کا چین کے ساتھ منفرد اور کل وقتہ آزمودہ تعلقات ہیں۔اطلاعات کے مطابق ترجمان دفترخارجہ عاصم افتخار احمد کی جانب سے جاری کردہ بیان کے مطابق وزیر خارجہ بلاول بھٹوزرداری نے چینی ریاستی کونسلر اور وزیر خارجہ وانگ ژی کے ساتھ ورچوئل میٹنگ کی جس میں چینی وزیر خارجہ وانگ ژی نے وزیر خارجہ کو عہدہ سنبھالنے پر مبارکباد دی۔

دونوں وزرائے خارجہ نے باہمی دلچسپی کے دوطرفہ، علاقائی اور عالمی امور پر تبادلہ خیال کیا جبکہ دونوں وزرائے خارجہ نے خطے اور اس سے باہر کی بدلتی ہوئی صورتحال بالخصوص افغانستان کی سنگین انسانی اور اقتصادی صورتحال پر بھی تبادلہ خیال کیا۔وزیر خارجہ بلاول بھٹو زرداری اور سٹیٹ کونسلر اور وزیر خارجہ وانگ ژی نے قریبی روابط برقرار رکھنے پر بھی اتفاق کیا جبکہ بلاول بھٹو زرداری نے مقبوضہ جموں و کشمیر میں بھارت کی انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزیوں اور سنگین صورتحال سے بھی آگاہ کیا۔

وزیر خارجہ نے پاکستان کی خودمختاری، علاقائی سالمیت، آزادی اور قومی ترقی کے لیے چین کی بھرپور حمایت پر اپنے ہم منصب کا شکریہ ادا کیا جبکہ وزیر خارجہ نے چین کے بنیادی مفاد کے تمام امور پر پاکستان کی چین کی مکمل حمایت کا بھی اعادہ کیا۔

بلاول بھٹو زرداری نے دوطرفہ تزویراتی تعاون پر مبنی شراکت داری کی ​​رفتار تیز کرنے اور عملی تعاون کی نئی راہیں شامل کرنے کے اپنے عزم پر زور دیا۔وزیر خارجہ نے سی پیک کے پاکستان کے بنیادی ڈھانچے، توانائی، صنعت کاری، سماجی و اقتصادی ترقی اور معیار زندگی میں بہتری پر سی پیک کے اثرات کو سراہا۔

بلاول بھٹو زرداری نے زور دیا کہ پاکستان سی پیک کے زریعہ معیاری ترقی کے لیے پرعزم ہے جبکہ وزیر خارجہ نے زور دیا کہ پاکستان سی پیک کے کلیدی منصوبوں کو تیزی سے آگے بڑھانے اور پاکستان میں بالخصوص اسپیشل اکنامک زونز صنعتی منتقلی کو تیز کرنے کا منتظر ہے۔

بلاول بھٹوزرداری نے جامعہ کراچی میں دہشت گرد حملے میں تین چینی اساتذہ کی جانیں جانے کی مذمت کی اور وزیر خارجہ نے دشتگردی کے مجرموں کو پکڑنے اور انصاف کے کٹہرے میں لانے کے پاکستان کے پختہ عزم پر زور دیا۔

بلاول بھٹو زرداری نے اس بات کا اعادہ کیا کہ پاکستان پاکستان میں چینی منصوبوں، شہریوں اور اداروں کی حفاظت اور حفاظت کو انتہائی اہمیت دیتا ہے۔وزیر خارجہ بلاول بھٹو زرداری کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان کا چین کے ساتھ منفرد اور کل وقتہ آزمودہ تعلقات ہیں، دونوں ممالک کے درمیان ہمہ موسمی تزویراتی تعاون پر مبنی شراکت داری کو مضبوط بنانے کے لیے دونوں فریقوں کے اقدامات کو سراہتے ہیں۔