fbpx

پاکستان نےپھرسےقومی کھیل ہاکی میں مقام حاصل کرنا شروع کردیا:حکومت مزید کردارادا کرے:خالد سجاد کھوکھر

لاہور:پاکستان ہاکی فیڈریشن کے صدر بریگیڈیئر ر خالد سجاد کھوکھر نے کہا کہ پاکستان ہاکی ٹیم میں باصلاحیت کھلاڑیوں کومیرٹ کی بنیاد پر موقع دیا گیا، نوجوان کھلاڑیوں نےسلطان اذلان شاہ ہاکی کپ میں اپنی صلاحیتوں کےبھرپور جوہر دکھائے اور ایونٹ میں گیارہ سال بعد وکٹری سٹیڈ پر جگہ بنائی، پاکستان ہاکی فیڈریشن نے نامساعد مالی حالات کے باوجود اینگرو کارپوریشن کے تعاون سے انٹرنیشنل ہاکی ایونٹ میں پاکستان کی شرکت کو یقینی بنایا اور ٹیم کانسی کا تمغہ لے کر وطن واپس لوٹی۔

پاکستان ہاکی فیڈریشن کے صدر بریگیڈیئر ر خالد سجاد کھوکھر نے کہا کہ میں درخواست کرتا ہوں کہ ایف آئی ایچ نیشن کپ میں شرکت کے لئے حکومت پاکستان ہاکی ٹیم کو فنڈز فراہم کرے، وزیر اعلی سندھ سید مراد علی شاہ اور سندھ حکومت نے ہمیشہ پاکستان ہاکی کا ساتھ دیا جس پر انکے مشکور ہیں۔

پاکستان ہاکی فیڈریشن کے صدر بریگیڈیئر ر خالد سجاد کھوکھر نے کہا کہ پاکستان ہاکی ٹیم نے جس بہترین انداز میں سلطان اذلان شاہ ہاکی کپ میں پرفارم کیا ہے اس سے مستقبل کے ایونٹ کیلئے کھلاڑیوں کے حوصلے بلند ہوئے ہیں.قومی ہاکی ٹیم نے ایشیئن چیمپیئن جاپان کو شکست دیکر وکٹری اسٹینڈ پر آکر قوم کے دل جیت لئے ہیں. ہم سب کو چائیے کھلاڑیوں کی حوصلہ افزائی کریں. قومی کھیل ہاکی کودیگر کھیلوں کی طرح حکومتی اور پرائیوٹ اداروں کی سپورٹ کی ضرورت ہے. سب کو قومی کھیل کی ترقی و ترویج کیلئے آگے بڑھنا چائیے. تاکہ قومی کھیل کو کھویا ہوا مقام واپس مل سکے.

صدر پی ایچ ایف برگیڈیئر ر خالد سجاد کھوکھر نے کہا کہ پی ایچ ایف نے نامساعد مالی حالات کے باوجود پاکستان ٹیم کو انٹرنیشنل ایونٹ میں شرکت کے لئے بھجوایا جس کے لئے حکومت سندھ اور اینگرو کارپوریشن کے بے حد مشکور ہیں۔ انہوں نے کہا کہ میں اینگرو کارپوریشن کا مشکور ہوں کہ انہوں نے قومی ہاکی ٹیم کو اس کڑے وقت میں سپانسر کرکے قومی ساکھ کو قائم رکھا۔ نوجوان کھلاڑیوں نے ایونٹ میں اپنی صلاحیتوں کے جوہر دکھائے اور پاکستان کے لئے کانسی کا تمغی حاصل کیا جوکہ پاکستان کے لئے اعزاز کی بات ہے۔

صدر پی ایچ ایف نے مزید کہا کہ پاکستان ہاکی ٹیم کی ایف آئی ایچ نیشن کپ میں شرکت لازمی ہے جس میں فتح کی صورت میں اولمپکس کوالیفائی کرنے کے چانسز موجود ہین جبکہ پرولیگ میں بھی شرکت کا موقع ملے گا جس سے پاکستان کی رینکنگ میں مزید بہتری آئے گی۔ صدر پاکستان ہاکی فیڈریشن برگیڈیئر رخالد سجاد کھوکھر نے کہا کہ حکومت پاکستان سے درخواست کرتا ہوں کہ پاکستان ہاکی ٹیم کو فنڈز فراہم کریں تاکہ پاکستان ایف آئی ایچ نیشن کپ میں شرکت کرسکے جس میں جیتنے کی صورت میں اولمپکس اور پرو لیگ میں شرکت یقینی ہے۔

صدرپی ایچ ایف نے مزید کہا کہ پاکستان اگر اس انٹرنیشنل ایونٹ میں شرکت نہیں کرے گا تو پاکستان پر بھاری جرمانہ عائد ہوگا اور پابندی لگنے کا خدشہ ہے۔ حکومت پاکستان سے التماس ہے کہ پاکستان ہاکی ٹیم کی انٹرنیشنل ایونٹ میں شرکت کو یقینی بنائے

عمران خان کے صاحبزادوں قاسم اور سلیمان کی زمان پارک آمد 

شوکت خانم کے باہر سے مشکوک شخص گرفتار

جس کو پنجاب کا سب سے بڑا ڈاکو کہتا تھا اسے ڈاکو کی وزارت اعلیٰ کے نیچے عمران خان پر حملہ ہوا