ورلڈ ہیڈر ایڈ

کرکٹ، پاکستان کی ٹیم 105 پر ڈھیر

پاکستان کی ٹیم ویسٹ انڈیز کے مقابلے میں 105 پر ڈھیر ہو گئی، باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق وہاب ریاض 18 رنز بنا کر آوٹ ہو گئے،

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پاکستان کے ورلڈ کپ کے پہلے میچ میں پاکستانی کھلاڑیوں نے انتہائی ناقص کارکردگی کا مظاہرہ کیا ، پاکستانی ٹیم 105 رنز پر آوٹ ہو گئی، قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز نے صرف 8 رنز بنائے تھے .پاکستان کےسات کھلاڑی ڈبل فیگرمیں بھی داخل نہ ہوسکے،امام الحق 2 ، محمد عامر 2 ، عماد وسیم اور حسن علی نے ایک ایک رن بنایا .ویسٹ انڈیزکی جانب سے اوشانے تھومس نے چارکھلاڑیوں کوآؤٹ کیا،جیسن ہولڈر تین، آندرے رسل نے دو کھلاڑیوں کوآؤٹ کیا .ویسٹ انڈیز کے خلاف پاکستان کی‌ نویں وکٹ 83 رنز پر گری تھی ،حفیظ بھی 16 رنز بنا کرآوٹ ہو گئے. حسن علی 4 گیندوں پر 1 رن بنا کر ہولڈر کی گیند پر آوؑٹ ہو ئے تھے ،شاداب خان بغیر کوئی رن بنائے آؤٹ ہوگئے ،عماد وسیم 3 گیندوں پر 1 رن بنا کر ہولڈر کی گیند پر آوؑٹ ہو گئے. پانچویں وکٹ 75 رنز پر گری تھی، قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز نے 8 رنز بنائے اور آوٹ ہو گئے انہوں نے 12 گیندیں کھلیں .پاکستان کی چوتھی وکٹ 62 رنز پر گر گئی، بابر اعظم 33 گیندوں پر 22 رنز بنا کر تھامس کی گیند پر آوؑٹ ہوئے . تیسری وکٹ 45 رنز پر گر گئی ہے، حارث سہیل 8 رنز بنا کر آوٹ ہو گئے ہیں.پاکستان کی دوسری وکٹ 35 رنز پر گر گئی تھی، اوپنرآنے والے فخر زمان 22 رنز بنا کر آوٹ ہو گئے، ویسٹ انڈیز کے کھلاڑی رسل نے فخر زمان کو آوٹ کیا ہے .کرکٹ ورلڈ کپ کے پہلے میچ میں پاکستان کی پہلی وکٹ 17 رنز پر گر گئی تھی ، پہلے میچ میں فخز زمان اور امام الحق اوپنر کے طور پر آئے تھے تا ہم امام الحق تسیرے اوور میں دو رنز بنا کر آوٹ ہو گئے.

 

پاکستان کی ٹیم ویسٹ انڈیز کے مقابلے میں کیسی ہے؟ مبشر لقمان کا بڑا دعویٰ

 

ویسٹ انڈیز کے ساتھ میچ، پاکستان کے کون کونسے کھلاڑی کریںگے مقابلہ

 

رمضان میں قوم دعا کرے، ورلڈ کپ پاکستان جیتے گا، انضمام الحق کی باغی ٹی وی سے خصوصی گفتگو

ویسٹ انڈیز نے ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کا فیصلہ کیا، میچ کے‌آغاز سے قبل دونوں ٹیموں کا ترانہ بجایا گیا،. پاکستان کا قومی ترانہ پڑھا گیا ،اس موقع پر پاکستان کی ٹیم نے بھی قومی ترانہ پڑھا .
وزیر اعظم عمران خان نے پاکستان کی کرکٹ ٹیم کو سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ٹویٹ کرتے ہوئے مشورہ دیا ہے کہ خری بال تک لڑیں،ہارکےڈرکواپنےدماغ میں کبھی نہیں آنےدیں ،ہار کا ڈرآپ کی اسٹریٹیجی اورکھیل کومتاثرکرے گا ،وزیراعظم نے کہا کہ پاکستان کی دعائیں سرفرازاورٹیم کیساتھ ہیں.

واضح رہے کہ پاکستان ٹیم ویسٹ انڈیزکےخلاف ورلڈکپ میں سب سےکم اسکورپرآؤٹ ہوئی ،2015 ورلڈ کپ میں پاکستان ٹیم 160 کےاسکور پرڈھیرہوگئی تھی ،1992 میں پاکستان سب سےکم اسکور74 رنزپرآوٹ ہوگئی تھی .یہ ورلڈ کپ میں بھی پاکستان کا دوسرا سب سے کم اسکورہے

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.