پاکستان میں کرونا سے 107 اموات ہو گئیں، مریضوں کی تعداد کتنی؟

پاکستان میں کرونا سے 107 اموات ہو گئیں، مریضوں کی تعداد کتنی؟

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پاکستان میں کرونا وائرس کے مریضوں میں اضافہ ہوا ہے، ہلاکتوں میں بھی اضافہ دیکھنے میں آیا ہے،پاکستان میں کرونا وائرس کے مریضوں‌کی مجموعی تعداد 5 ہزار 988 تک پہنچ گئی جبکہ اموات 107 ہوگئی ہیں.

پاکستان میں کرونا وائرس کے ایکٹو کیسز کی تعداد 4435 ہے، آزاد کشمیر میں 46، بلوچستان میں 240، گلگت میں 234، اسلام آباد میں 140،،خیبر پختونخواہ میں 865، پنجاب میں 2945 اور سندھ میں 1518 مریض ہیں، 1446 مریض صحتیاب ہو چکے ہیں.

وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ٹوئٹ کے ذریعے مزید 89 کیسز کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ صوبے میں کورونا وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد 2945 ہوگئی ہے۔ انہوں نے مزید 4 اموات کی بھی تصدیق کی جس کے بعد پنجاب میں وائرس سے جاں بحق ہونے والوں کی تعداد 28 ہوگئی ہے

خیبر پختونخوا میں کورونا وائرس کے فوکل پرسن زین رضا نے صوبے میں 65 نئے کیسز کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ صوبے میں متاثرین کی تعداد 865 ہوگئی ہے۔نئے مریضوں میں سے اکثر تبلیغ کے سلسلے میں سفر کی تاریخ ہے۔ مزید براں انہوں نے مزید 3 مریضوں کے جاں بحق ہونے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ تینوں مریضوں کی اموات پشاور کے مختلف ہسپتالوں میں ہوئیں، خیبر پختونخواہ میں ہلاکتوں کی تعداد 38 ہو گئی ہے. جبکہ 175 مریض صحتیاب ہو چکے ہیں

سندھ کے علاقے حیدر آباد کی مختلف مساجد میں قرنطینہ کیے گئے تبلیغی جماعت کے 91 اراکین کورونا وائرس کا ٹیسٹ منفی آنے پر اپنے گھروں کو روانہ ہوگئے۔ وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ نے کہا ہے کہ سندھ میں کورنا وائرس کے 66 نئے کیسز سامنے آ گئے ،سندھ میں 4لوگ جان کی بازی ہار گئے جس کے بعد سندھ میں ہلاکتوں کی مجموعی تعداد35 ہوگئی، وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ کا مزید کہنا تھا کہ افسوس ہے اموات کی شرح 2.3ہوگئی ہے،موبائل ٹیم کے ذریعے کچی آبادیوں میں 1700ٹیسٹ کئے،نتائج کل تک آئیں گے،اس وقت 671 مریض گھروں میں آئیسولیشن میں ہیں،58مریض آئیسولیشن مراکزاور227 اسپتالوں میں زیرعلاج ہیں، آج مزید 8 افراد صحت یاب ہوکر گھروں پر چلے گئے

تبلیغی جماعت میں شامل چینی باشندے میں کرونا کی تشخیص،مسجد کو سیل کر دیا گیا

تبلیغی اجتماع لاہور سے واپس جانیوالے شخص میں‌ کرونا وائرس کی تشخیص

تبلیغی جماعت کے ساتھ آنے والے غیر ملکی میں کرونا کی تشخیص، اسلام آباد میں مسجد سیل

تبلیغی جماعت کے ملک بھر میں کتنے اراکین قرنطینہ مراکز میں؟ 2 کی ہوئی کرونا سے موت

ترجمان بلوچستان حکومت لیاقت شاہوانی نے صوبے میں کورونا وائرس کے مزید 17 کیسز کی تصدیق کی جس کے بعد یہاں متاثرین کی تعداد 248 ہوگئی۔ ان کا کہنا تھا کہ کورونا سے متاثرہ مقامی افراد کی تعداد 100 ہوگئی ہے۔

گلگت بلتستان میں مزید 9 نئے کیسز رپورٹ ہوئے ہیں۔ نئے کیسز رپورٹ ہونے کے بعد گلگت بلتستان میں مجموعی تعداد 233 ہوگئی

تبلیغی جماعت کے اراکین بارے غلط خبر دینے پرپولیس کی کاروائی، ایک صحافی، ایک ڈاکٹر گرفتار

کرونا وائرس، ہسپتالوں پر تنقید کرنا اپوزیشن کے رکن اسمبلی کو مہنگا پڑ گیا،حکومت نے بھجوایا جیل

کرونا وائرس،تبلیغی جماعت پر تنقید،پانچ ٹی وی اینکرز کے خلاف بھی مقدمہ درج

ٹیسٹ نہ کروانے والے تبلیغی جماعت کے اراکین کو گولی مارنے کا رکن اسمبلی نے کیا مطالبہ

تبلیغی جماعت کے ملک بھر میں کتنے اراکین قرنطینہ مراکز میں؟ 2 کی ہوئی کرونا سے موت

کرونا وائرس، تبلیغی جماعت سے تعلق رکھنے والے ایک اور شخص کی ہوئی موت

کرونا کے وار جاری، 288 پولیس اہلکاروں میں ہوئی کرونا کی تشخیص

سعودی عرب میں کرونا کے مریضوں میں مسلسل اضافہ، شاہ سلمان نے دیا عالمی ادارہ صحت کو فنڈ

بھارت کی انتہائی اہم ترین شخصیت کرونا سے خوفزدہ، کروائے گی ٹیسٹ

کرونا وائرس،بھارت میں اتنے مریض ہو جائیں گے کہ لاشیں بلڈوزر سے گڑھے میں ڈالنا پڑیں گی

واضح رہے کہ وزیراعظم عمران خان نے وزیراعلیٰ سندھ کی خواہش پر ملک بھر میں لاک ڈاؤن میں دو ہفتوں کے لئے توسیع کر دی ہے. وزیراعظم عمران خان کا قومی رابطہ کمیٹی اجلاس کے بعد اظہار خیال کرتے ہوئے کہنا تھا کہ کورونا وائرس کی وبا پھیلنے کے بعد پاکستان سمیت پوری دنیا میں لاک ڈاؤن کا فیصلہ کیا گیا۔ ہم نے انتہائی مشکل حالات میں لاک ڈاؤن پر عمل کیا۔ غریب طبقے کو اس سے شدید مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔

قبل ازیں سندھ کے وزیر اطلاعات و نشریات ناصر حسین شاہ نے کہا ہے کہ وفاق کی جانب سے کیے جانے والے فیصلے پر صوبائی حکومت کو کچھ تحفظات ہیں۔ ہم وفاق کے فیصلے پر عمل درآمد کریں گے لیکن ایس او پیز ہمارے ہوں گے۔کورونا وائرس ے بچنے کے لیے ایس او پیز پر سب کو عمل درآمد یقینی بنانا ہوگا۔

 

پنجاب کے 22 اضلاع میں تبلیغی جماعت کے 1055 کرونا مریض

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.