بھارتی ٹیم 224 رنر پر ڈھیر، ایمرجنگ ایشیا کپ، فائنل میں پاکستان فاتح

0
31
Pakistan

ایمرجنگ ایشیاء کپ میں پاکستان نے روایتی حریف بھارت کا عبرتناک شکست سے دوچار کرکے ٹائٹل اپنے نام کرلیا ہے جبکہ سری لنکا کے شہر کولمبو میں ہونے والے ایمرجنگ ایشیاء کپ میں پاکستان نے روایتی حریف بھارت کو شکست دے دی ہے اور فائنل میں 129 رنز کے بڑے مارجن سے شکست دے کر ٹائٹل اپنے نام کرلیا ہے۔


پاکستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے بھارتی بالرز کی درگت بنائی اور 8 وکٹوں کے نقصان کے بدلے بھارت کو 353 رنز کا پہاڑ جیسا ہدف دے دیا۔ پاکستان کی جانب سے طیب طاہر نے شاندار سینچری اسکور کی۔ پاکستان کی جانب سے نمایاں بلے بازوں میں صا حبزادہ فرحان نے 65 ، صائم ایوب نے 59 اور مبصر نے 35 رنز بنائے، جب کہ بھارت کی جانب سے ریان پراگ اور راج وردھن نے دو، دو وکٹیں حاصل کیں۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
وکیل قتل کیس میں چیئرمین پی ٹی آئی کی نامزدگی، سپریم کورٹ کا بینچ دوسری بار تبدیل
بین الاقوانی شہرت یافتہ صحافی، اینکر پرسن، کالم نگار ، مدیر اور مصنف حامد میر
کسی صورت تو ظاہر ہو مری رنجش مرا غصہ
نگران وزیراعظم بارے پی پی سے کوئی گفتگو نہیں ہوئی. احسن اقبال
پاکستان کی جانب سے دیئے جانے والے 353 رنز کے ہدف کے تعاقب میں بھارتی سورما 224 رنز بناکر ڈھیر ہوگئے۔ بھارت کی جانب سے ابھیشک شرما نے 61، سائی سدھارسن نے 29، یش دھل نے 39 رنز اسکور کئے، جب کہ پاکستان کی جانب سے سفیان مقیم نے 3، ارشد اقبال، مہران ممتاز اور وسیم جونیئر نے دو دو وکٹیں حاصل کیں، جب کہ ایک وکٹ مبشر خان نے گرائی، اس طرح پاکستان نے ٹائٹل اپنے نام کرلیا۔

Leave a reply