fbpx

ملکی معیشت آئندہ 6 سے7ماہ میں سنبھل جائےگی:احسن اقبال

اسلام آباد: وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی احسن اقبال نے کہا ہے کہ ملکی معیشت آئندہ 6 سے7ماہ میں سنبھل جائے گی۔تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی احسن اقبال نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ عوامی مفاد کے منصوبوں کیلئے فنڈز فراہم کریں گے، پورے ملک کے ترقیاتی منصوبوں کا جائزہ لے رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کے ترقیاتی بجٹ میں اضافہ ہونا چاہیے تھا، پی ٹی آئی حکومت نے ترقیاتی بجٹ کو نصف کیا، ملک بدترین معاشی حالات سے گزر رہا ہے، عمران خان کے دور میں کرپشن عروج پر تھی۔

احسن اقبال نے کہا ہے کہ سابقہ دور میں ذاتی ہاؤسنگ سوسائٹیز پراربوں روپے لگائے گئے، جہلم جیسے علاقوں پر ترقیاتی بجٹ خرچ نہیں کیا گیا، یونین کونسل تک چلانے کا تجربہ نہ رکھنے والے عمران خان کووزارت عظمیٰ دیدی گئی۔

وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی نے کہا کہ ملکی تاریخ میں اس قدر معاشی بدحالی نہیں دیکھی، عمران خان نے چیئرمین نیب کو بلیک میل کر کے اپنے مقدمات بند کرائے۔رواں ہفتے کے دوران پاکستان اسٹاک ایکسچینج میں مسلسل مندے کا رجحان رہا، شاید یہی وجہ ہے کہ پاکستان اسٹاک ایکسچینج (پی ایس ایکس) میں گزشتہ کاروباری ہفتے کے دوران منفی رجحان رہا۔

100انڈیکس کاروباری ہفتے میں 286 پوائنٹس کم ہوکر 41 ہزار 344 پر بند ہوا ہے۔کاروباری ہفتے کے دوران انڈیکس کی بلند ترین اور کم ترین سطح بالترتیب 41 ہزار 685 اور 41 ہزار 9 رہی جبکہ انڈیکس ایک ہفتے میں 676 پوائنٹس کے بینڈ میں رہا۔

حصص بازارمیں ایک ہفتے کےدوران 36 کروڑ شیئرزکےسودے ہوئےجن کی مالیت 12 ارب 17کروڑ روپےسے زائد رہی۔مارکیٹ کیپٹلائزیشن ایک ہفتے میں 21 ارب روپےکم ہوکر6 ہزار941 ارب روپے رہی۔