fbpx

برادراسلامی ملک افغانستان کےبچوں کی تعلیم وتربیت کےلیےپاکستان ہرممکن تعاون جاری رکھےگا:محمد صادق

اسلام آباد:برادراسلامی ملک افغانستان کےبچوں کی تعلیم وتربیت کےلیےپاکستان ہرممکن تعاون جاری رکھےگا:محمد صادق .اطلاعات کے مطابق افغانستان میں پاکستان کے سفیر حمد صادق نے کہا کہ پاکستان اپنے برادراسلامی ملک افغانستان کے بچوں کی تعلیم وتربیت کےلیے ہرممکن حد تک تعاون فراہم کرتا رہے گا

        

اس سلسلے میں تقسیم اسناد کی ایک تقریب میں گفتگو کرتے ہوئے محمد صادق کا کہنا تھا کہ مجھے افغان یونیورسٹیوں کے لیکچررز کی تقسیم اسناد کی تقریب میں شرکت کا اعزاز حاصل ہوا۔ ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ پاکستان کی طرف سے مالی اعانت فراہم کی گئی، اس موقع پرانہوں نے باور کراتے ہوئے کہا کہ نسٹ کی طرف سے پیش کردہ، ٹرین گنگ افغان ماہرین تعلیم کے لیے تربیت کے سلسلے کا حصہ تھی۔

یاد رہے کہ تقریب کا اہتمام پہلی کھیپ کے ان 30 افغانوں کے لیے کیا گیا جنہوں نے اپنی تربیت مکمل کی۔اس پروگرام کے دو مراحل میں 240 ماہرین تعلیم کو اگلے مہینوں میں تربیت دی جائے گی۔افغانستان کے وزیر صحت عامہ ڈاکٹر قلندر عباد نے تربیت حاصل کرنے والوں میں اسناد تقسیم کیں.ان کا کہنا تھا کہ صلاحیت کی تعمیر/اعلیٰ تعلیم اہم شعبے ہیں جہاں پاکستان افغانستان کے ساتھ بڑے پیمانے پر تعاون کر رہا ہے۔

میں تربیتی پروگرام کا اہتمام کرنے پر NUST کا شکر گزار ہوں۔ NUST اور کئی دیگر پاکستانی یونیورسٹیاں مستقبل کے کورسز کا انتظام کریں گی۔