مشہور پاکستانی فنکار جو رشتہ دار ہیں

پاکستانی شوبز شخصیات صرف اپنے ہی ملک میں نہیں بلکہ پوری دنیا میں مشہور ہیں۔ بہت ساری مشہور شخصیات ہیں جو آپس میں رشتے دار ہیں ہے لیکن بہت سارے لوگوں کویہ نہیں معلوم کہ وہ رشتہ دار ہیں ان مشہور شخصیات میں سے کچھ جو ایک دوسرے سے وابستہ ہیں اکثر وہ خاندانی گیدرنگ میں ملتے ہیں لیکن زیادہ قریب نہیں ہوتے ہیں۔یہی وجہ ہے کہ بہت سارے لوگوں کو یہ تک نہیں معلوم کہ وہ اصل میں ان کا آپس میں رشتہ کیا ہے ۔

باغی ٹی وی : شوبز کی دنیا میں جبکہ کچھ ایسی مشہور شخصیات موجود ہیں جو اپنے رشتہ داروں کی مدد کرتی ہیں اور ان کو پروموت کرتی ہیں۔ایسی مشہور شخصیات بھی ہیں جن کو شاید ہی کبھی یہ تسلیم کرتے ہوئے دیکھا گیا ہے کہ ان کا تعلق ہے اور پھر کچھ ایسی بھی ہیں جو آپس میں نہیں ملتیں!

درج ذیل مشہور شخصیات ہیں جو آپس میں رشتہ دار ہیں۔

آغآ علی اور علی عظمت:
آغا علی ایک گلوکار اور ایک اداکار ہیں۔ ان کی روحانی آواز کو ان کے مداح پسند کرتے ہیں بطور اداکار بھی ان کی زبردست فین فالوونگ ہے۔ علی عظمت بھی ایک معروف و مقبول گلوکار ہیں ، وہ ایک راک اسٹار ہیں ان کے مداحوں کی تعداد بھی کافی زیادہ ہے۔ یہ حیرت کی بات نہیں ہے کہ یہ دونوں گلوکار حقیقت میں وابستہ ہیں! آغا علی اور علی عظمت کزنز ہیں حالانکہ وہ اکثر ایک دوسرے کے ساتھ نہیں دیکھے جاتے ہیں لیکن یہ ایک حقیقت ہے کہ ان کا تعلق ایک دوسرے سے ہے۔

جگن کاظم اور ایلی خان:
جگن کاظم ایک اداکارہ ، ماڈل ، اور ایک میزبان ہیں۔ ابھی حال ہی میں ، انہوں نے اپنا کاروبار بھی شروع کیا اور ان کا اپنا یوٹیوب چینل بھی ہے۔ جگن کاظم بایک مہربان دل خاتون ہیں – ایلی خان ایک مشہور پاکستانی اداکار ہیں جو اپنے اداکاری کے انوکھے انداز کے لئے مشہور ہیں۔ ایلی خان نے ہالی وڈ اور بالی وڈ میں بھی کام کیا ہے۔ جگن کاظم نے کچھ دن قبل ایلی خان کے ساتھ ایک تصویر شائع کی تھی اور اپنے مداحوں سے ان سے محبت اور تعاون کا مظاہرہ کرنے کی درخواست کی تھی۔ چونکہ انہوں نے ایلی خان کو اپنا بھائی کہا ہے ، اس لئے ایک صارف نے استفسار کیا کہ کیا ایلی خان ان کا اصل بھائی ہے؟ اس پر جگن نے جواب دیا کہ ایلی خان ان کے پہلے شوہر کا کزن ہے جس کا مطلب ہے ان کی بھابھی لیکن جگن کے نزدیک وہ ایک بھائی سے زیادہ اس لئے کہ وہ ایک دوسرے کے بہت قریب تھے۔ جگن کاظم ہمیشہ ایلی خان کے لئے اپنی محبت اور حمایت کا مظاہرہ کرتی رہتی ہے جس سے پتہ چلتا ہے کہ وہ ان کے لئے کتنا معنی رکھتا ہے۔

احد رضا میر اور ہارون رشید:
احد رضا میر کو بالکل تعارف کی ضرورت نہیں ہے۔ اگرچہ ان کے والد ایک مشہور اداکار اور پروڈیوسر ہیں لیکن احد رضا میر نے ہمیشہ یہ دعوی کیا ہے کہ وہ اپنی الگ شناخت بنانا چاہتے ہیں۔ ہارون رشید نے حال ہی میں تفریحی صنعت میں قدم رکھا اور وہ ایک مشہور شخصیت بن گئے ہیں جس کے ساتھ ڈرامہ سیریل خاص کو اتنی شناخت ملی۔ احد رضا میر اوع ہارون رشید آپس میں کزنز ہیں وہ پہلے کزنز ہیں جو شاید اکثر نہیں مل پاتے ہیں لیکن جب بھی وہ اکٹھے ہو جاتے ہیں تو ایک دوسرے کی کمپنی سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ ان کی ملاقات حال ہی میں ایک شادی پر ہوئی تھی اور ہارون رشید نے یہ تصاویر شائع کیں جس میں دکھایا گیا تھا کہ یہ اپنے کزنز کے ساتھ کتنا لطف اندوز ہو رہے ہیں۔

یاسر اختر اور مہرین جبار:
یاسر اختر ایک گلوکار اور موسیقار ہیں جو خاص طور پر 90 کی دہائی میں نوجوانوں میں مشہور تھے۔ انہوں نے پاکستانی میوزک انڈسٹری کو بہت سے ہٹ گانوں سے نوازا اور اداکاری میں بھی اپنی قسمت آزامائی۔ مہرین جبار ایسی پاکستانی ہدایتکار ہیں جنھوں نے بہت سارے مقبول ڈراموں اور فلموں کی ہدایت کاری کی ہے۔ بہت سے لوگ شاید یہ نہیں جانتے ہیں کہ مہرین جبار اور یاسر اختر پہلے کزن ہیں۔ صرف یہی نہیں ، وہ ایک ساتھ بڑھے اور انہوں نے ایک ساتھ بہت سارے قیمتی لمحات گزارے کیونکہ وہ بچپن میں ایک دوسرے کے بہت قریب تھے۔

ثنا فخر اور نور بخاری:
ثناء فخرکسی زمانے میں ایک فلمی اسٹار کے طور پر جانی جاتیں تھیں لیکن اب وہ ایک ماہر ہیں جو لوگوں کو فٹ رہنے اور وزن کم کرنے میں مدد کرتی ہیں اور ہارلی ڈیوڈسن کی برانڈ ایمبیسیڈر کے طور پر پاکستان سے منتخب ہونے والی پہلی خاتون بھی ہیں۔ نور بخاری کو بھی تعارف کی ضرورت نہیں ہے۔ انہوں نے اپنا فلمی کیریئر چھوڑ دیا اور حال ہی میں مذہب کی طرف رجوع کیا۔ ثناء اور نور فرسٹ کزنز ہیں۔ یہ ایک حقیقت ہے جسے زیادہ تر لوگ جانتے ہیں لیکن زیادہ تر لوگ یہ نہیں جانتے ہیں کہ یہ کزنز بھی بہتر نہیں ہوتے ہیں۔ اکثر وہ ایک دوسرے کے بارے میں ایسی باتیں کرتے دیکھا جاتا ہے جو شائستہ نہیں ہیں۔ لہذا یہ بات محفوظ طریقے سے بیان کی جاسکتی ہے کہ یہ مشہور شخصی کزز کے آپس میں تعلقات خوشگوار نہیں ہوتے ۔

اُشنا شاہ اور فائزہ گیلانی:
اُشنا شاہ ایک ماڈل اور اداکارہ ہیں جو حال ہی میں کئی مشہور ڈراموں کا حصہ رہی ہیں۔ سبھی جانتے ہیں کہ مشہور اداکارہ ارسا غزل اشنا شاہ کی سوتیلی بہن ہیں لیکن بہت سارے لوگ نہیں جانتے ہیں کہ اداکارہ فائزہ گیلانی بھی اشنا شاہ کی کزن ہیں۔ آشنا شاہ نے اپنے فیس بک پوسٹ کے ذریعہ اپنے مداحوں سے اپنی کزن کے پیج کو فولو کرنے اور لائک کرنے کے لئے اپنی کزن کی حمایت کی۔ اشنا شاہ سمجھتی ہیں کہ فائزہ گیلانی بہت ہی عمدہ ، شاندار اور ایک حیرت انگیز اداکار ہے۔ وہ بھی ایسی ہی ہیں اشنا شاہ اُسے اپنی کزن سے زیادہ بہن سمجھتی ہیں-

سنیتا مارشل اور بنیتا ڈیوڈ:
سنیتا مارشل نے اپنے شوبز کیریئر کا آغاز ماڈلنگ سے کیا تھا اور اس کے بعد انہوں نے اداکاری کا آغاز کیا۔ اپنے ایک حالیہ انٹرویو میں ، انہوں نے یہ بھی انکشاف کیا کہ انہوں نے اپنے شوہر کی مدد سے اپنا کاروبار شروع کیا تھا۔ بنیتا ڈیوڈ ایک اداکارہ اور ماڈل بھی ہیں لیکن بہت سے لوگوں کو یہ معلوم نہیں ہے کہ یہ دونوں مشہور شخصیات کزن ہیں۔

زارا نور عباس اور بُشری انصاریٰ:
بشریٰ انصاری کو بالکل تعارف کی ضرورت ہے۔ زارا نور عباس نے بھی بہت کم وقت میں اپنی ایک الگ پہچان بنالی ہے۔ بشریٰ انصاری زارا نور عباس کی خالہ ہیں۔ زارا نور عباس سوشل میڈیا پر اکثر اپنی خالہ کی تعریف کرتی رہتی ہیں اور انہوں نے ایک ساتھ کئی بار کام بھی کیا ہے۔

فریحہ پرویز اور عارفہ صدیقی:
فریحہ پرویز ایک مشہور گلوکارہ ہیں اور عارفہ صدیقی ایک مشہور ٹیلی ویژن اداکارہ ہونے کے ساتھ ساتھ گلوکارہ بھی تھیں۔ وہ کزنز ہیں اور ان کے خاندان میں اور بھی لوگ ہیں جو شوبز سے وابستہ ہیں۔

سونیا جہان اور احمد علی بٹ:
سونیا جہاں اور احمد علی بٹ کو شاید ہی ایک ساتھ دیکھا گیا ہو لہذا بہت سے لوگوں کو یہ معلوم نہیں ہوگا کہ یہ فرسٹ کزن ہیں۔ یہ دونوں میڈم نور جہاں کے پوتے پوتی ہیں اس لئے ایک دوسرے سے وابستہ ہیں۔

ٹینا ثانی اور نادیہ حسین:
ٹینا ثانی مشہور کلاسیکی گلوکاروں میں سے ایک ہیں اور نادیہ حسین ایک کثیر الشعور مشہور شخصیت ہیں۔ ایسا لگتا ہے کہ خاندان میں ٹیلنٹ اور فنکارانہ خصائص چل رہے ہیں کیونکہ ٹینا ثانی نادیہ حسین کی خالہ ہیں۔ نادیہ حسین نے ٹینا ثانی کو ٹاک شو میں سے ایک کے لئے بھی دعوت دی جو وہ ایک معروف چینل پر میزبانی کرتی تھی اور اسی وقت اس نے یہ راز فاش کیا۔

سد صدیقی اور عدنان صدیقی:
عدنان صدیقی اس وقت مشہور اداکار ہیں۔ انہوں نے متعدد قابل ذکر ڈراموں میں کام کیا ہے اور اپنی اداکاری سے ہر بار ناظرین کو متاثر کیا ہے۔ اسد صدیقی بھی ایک اداکار ہیں۔ انہوں نے اپنی شاندار اداکاری سے ناظرین کا کافی متاثر کیا ہےاسد عدنان کا بھتیجا ہے اور اکثر ٹاک شوز میں میزبانوں نے مذاق کیا کہ عدنان کی وجہ سے اسے کام مل جاتا ہے! یہ دونوں ایک خاص بانڈ کا اشتراک کرتے ہیں۔

سلطانہ صدیقی اورشہریار منور صدیقی:
شاید بہت سے لوگ یہ نہیں جانتے ہوں گے کہ ہم ٹی وی کی بانی اور ہدایتکار سلطانہ صدیقی اداکار اور پروڈیوسر شہریار منور کی قریبی رشتہ دار ہیں۔ شہیر یار نے ایک انٹرویو میں بتایا کہ سلطانہ صدیقی اس کی پُھپُو ہیں لیکن انہوں نے اپنے کیریئر کو آگے بڑھانے میں کسی طرح بھی ان کی مدد نہیں کی۔ وہ دراصل اس کی طرف سے کچھ مدد کر رہا تھا لیکن اسے کوئی مدد نہیں ملی۔ انہوں نے اپنی مھنت سے ہی کامیابی حاصل کی-

بشری انصاری نے پاکستانی ڈراموں پر تنقید کرنے والوں کو کورونا قرار دیا

سٹاک مارکیٹ پر دہشت گردوں کا حملہ ناکام بنانے والےسندھ پولیس کے نوجوانوں کو پاکستانی شوبز ستاروں کا خراج تحسین

سارہ علی خان نے فلموں کا حصہ نہ بننے کی وجہ بتادی

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.