fbpx

‏پاکستانی سیاست تحریر : عثمان غنی

سب سے بڑے بھٹو جنکو عرف عام میں ایوب کی اولاد کہا جاتا ہے۔ بہت ہی مہربان ہستی تھے کہنے کو تو سب لین تھے مگر بدترین ڈکٹیٹر سے بھی زیادہ برا تھا ان کا دور لاڑکانہ چلو ورنہ جیل چلو کے نعرے انہوں نے لگوائے۔ اپنے وقت کے بدترین عامر تھے 86 سیٹیں لے کر پورے ملک پر قبضہ کیا اور خود وفادار رہ کر مجیب الرحمن کو غدار قرار دے دیا..

ویسے تو ان تینوں کے بارے میں اندرا گاندھی نے کہا تھا کہ میں نے صرف تین ٹکڑوں نے پاکستان کو دو ٹکڑے کر دیا مگر خیر وہ ایک الگ معاملہ ہے. یہاں بات ہو رہی تھی بھٹو خاندان کی بھٹو نے پاکستان کے دو ٹکڑے کرنے کے بعد ناکارہ نوے ہزار فوجی لاکر خود کو کمال مہارت سے ہیرو ثابت کردیا اس کے بعد آتے ہیں ان کی بیٹی محترمہ کی طرف سابق صدر پاکستان ذلفقار لغاری نے اپنے آخری انٹرویو میں کہا تھا کہ ہیں بے نظیر جب دوسری بات بار پاکستان واپس آئیں تو میں ان کے ساتھ فرنٹ پر بیٹھا تھا بہت آبدیدہ ہو کر مجھ سے سوال کیا کہ میں نے اتنی کرپشن کی کیا عوام اب بھی میرا ساتھ دیں گے اور پاگل عوام نے ان کا ساتھ دیا انڈیا کی تھری وفادار تھی کے خالصتان بنانے والے سکھوں کی لسٹ ہے انڈیا کو خیر سگالی کے طور پر دی۔

اس کے بعد آتی ہے ان کی تیسری نسل جو سرائیکی اور سندھ دیر کی دھمکی دیتی ہے
روز کرپشن کرنے کے بعد پلی بارگیننگ کر لیتے ہیں جی ہم نے چوری کر لی اور ہم آدھا واپس کر دیں گے اور پاکستانی عوام کو یہ تک نہیں پتا کہ پلی بارگیننگ ہوتا کیا ہے خیر یہ کمال خاندان ہے کرنا میں بہت زیادہ ہے اور سارا ہی پاکستان مخالف ان کی نسل ابھی چل رہی ہے حکمرانی کے خواب دیکھ رہی ہیں لیکن اب عوام کا شعور بتاتا ہے کہاں گئے یہ کارنامہ دکھانے کے قابل نہیں رہیں گے..

@UsmanSay_

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!