fbpx

پاکستان کا بھارت سے میچ جیتنا مہنگا پڑگیا:برطانیہ میں مسلمانوں پر حملے:حالات بہت زیادہ خراب

ایسٹر:پاکستان کا بھارت سے میچ جیتنا مہنگا پڑگیا:برطانیہ میں مسلمانوں پر حملے:حالات بہت زیادہ خراب ،اطلاعاتکے مطابق ہفتے کے روز لیسٹر میں بڑے پیمانے پر پیدا ہونے والے فسادات میں شدت آگئی ہے دوسری طرف مسلم رہنماوں نے مسلمانوں سے پرامن رہنے کی اپیل کی ہے

کہا جارہا ہے کہ اس کشیدگی کے درمیان ہجوم کو روکنے کی پولیس نے کوشش کی جس میں بنیادی طور پر مسلم اور ہندو برادریوں کے نوجوان شامل تھے۔

یہ 28 اگست کو ہندوستان اور پاکستان کے کرکٹ میچ کے بعد تشدد سمیت کئی واقعات میں سے تازہ ترین واقعہ ہے۔پولیس کا کہنا ہے کہ آنے والے دنوں میں اس علاقے میں ایک اہم پولیس آپریشن جاری رہے گا۔

اتوار کو کشیدگی برقرار رہی جب پولیس نے کہا کہ اس نے سڑکوں پر اپنی موجودگی بڑھا دی ہے اور نوجوانوں کو مزید تصادم میں پڑنے سے روکنے کے لیے اسنیپ چیکنگ شروع کر دی ہے۔

ہفتے کی شام لوگوں نے سوشل میڈیا پر ایک ہجوم کی فوٹیج اور تصویریں شیئر کیں جو "جئے شری رام” (بھگوان رام کی فتح) کے نعرے لگا رہے تھے جب یہ شہر میں ایشیائی کمیونٹی کے مرکز بیلگریو روڈ سے مارچ کر رہا تھا۔

سوشل میڈیا پر شیئر کی گئی ویڈیوز میں درجنوں نقاب پوش افراد کو مارچ کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے جب پولیس اہلکار انہیں لائن میں رکھنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

انادولو ایجنسی نے رپورٹ کیا کہ بیلگراو روڈ پر جمع ہونے والے ہجوم کے درمیان کچھ لوگوں نے مسلم مخالف مظاہرین پر شیشے کی بوتلیں پھینکیں۔