fbpx

فلسطینی صدر کی ترک صدر سے ملاقات ، مسئلہ فلسطین کے بارے کیا ہوئی بات چیت

فلسطینی صدر کی ترک صدر سے ملاقات ، مسئلہ فلسطین کے بارے کیا ہوئی بات چیت

باغی ٹی وی : فلسطینی صدر محمود عباس نے دورہ ترکی کیا ہے . ملاقات میں دو طرفہ تعلقات اور دیگر امور پر تبادلہ خیال کیا ہے . ترک صدر رجب طیب ایردوان نے اس موقع پر کہا کہ ترکی اسرائیلی مظالم پر خاموش نہیں رہےگا،ترکی ہر مشکل وقت میں فلسطینی عوام کے ساتھ کھڑا ہے.

فلسطینی میڈیا ڈبلیو اے ایف اے کے مطابق فلسطینی صدر محمود عباس ترکی کے صدر رجب طیب اردگان کے دعوت نامے کے بعد تین دن تک اس ملک میں قیام پزیر ہیں۔

ترکی کی سرکاری ایجنسی اناڈولو کے مطابق ، اردگان اور عباس اسرائیلی فلسطین تنازعہ ، ترک فلسطینی تعلقات ، فلسطینی گروپوں کے مابین مفاہمت اور فلسطینی علاقوں میں تاخیر سے ہونے والے انتخابات پر تبادلہ خیال کریں گے۔

مسلم دنیا میں عوامی مقاصد کے لئے اپنی حمایت کے مطابق ، اردگان فلسطینی مقاصد کے ایک مضبوط حامی ہیں ۔ بہت سی دیگر مسلم ریاستوں کے برعکس ، ترکی کے اسرائیل کے ساتھ سفارتی تعلقات ہیں ، حالانکہ گذشتہ ایک دہائی کے دوران تعلقات بگڑ چکے ہیں ، ترکی میں اسرائیل کے خلاف کافی جذبات ہیں۔

ترکی نے حال ہی میں عباس کی سربراہی میں فلسطینی اتھارٹی کے ساتھ سیکیورٹی معاہدہ کیا تھا۔ ترکی دہشت گردی اور مالی جرائم پر توجہ دینے کے ساتھ فلسطینی سیکیورٹی فورسز کی تربیت کرے گا۔

ڈبلیو اے ایف اے کے مطابق یہ دونوں سیاستدان فلسطینیوں کے خلاف اسرائیل کی انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں اور غزہ میں تعمیر نو کے بارے میں بھی بات کریں گے۔