fbpx

پنجاب کابینہ کاحلف:سپریم کورٹ کےفیصلے کی کھلم کھلاخلاف ورزی ہے:پرویز الٰہی

لاہور:پنجاب کابینہ کے حلف اٹھانے پر اسپیکرپنجاب اسمبلی چوہدری پرویز الٰہی کا ردعمل سامنے آگیا ہے۔

ایک بیان میں اسپیکر پنجاب اسمبلی پرویز الٰہی کا کہنا تھا کہ جہازی سائز کی کابینہ ، ٹرسٹی وزیراعلیٰ نے اقتدار بچانے کے لیے پنجاب حکومت کے خزانےکا منہ کھول دیا۔

 

چوہدری پرویزالٰہی کا کہنا تھا کہ ہر تین میں سے ایک شخص کو وزیر بنادیا گیا ہے، آج کابینہ کا حلف کسی مذاق سےکم نہیں، 63 وزرا یاوزیرکے برابر مراعات دے کر ٹرسٹی وزیراعلیٰ سپریم کورٹ کے حکم کا مذاق اڑا رہے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ حلف برداری اور کابینہ کا یہ سائز بھی ان حکمرانوں کو نہیں بچا سکتا، غیرآئینی اقدامات کے مرتکب حکمرانوں پر توہین عدالت بھی لگنی چاہیے۔

 

 

وزیراعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز کی کابینہ نے گورنر ہاؤس میں حلف اٹھا لیا۔اطلاعات کے مطابق گورنر ہاؤس میں پنجاب کابینہ کی تقریب حلف برداری کا انعقاد کیا گیا، تقریب کا آغاز تلاوت کلام پاک سے کیا گی، گورنر بلیغ الرحمان نے صوبائی وزرا سے حلف لیا۔

حلف اٹھانے والوں میں رانا اقبال، مہر اعجاز آچلانہ، ملک ندیم کامران، بلال یاسین، رانا اقبال، یاور زمان ،منشا اللہ بٹ، حیدر علی گیلانی، رانا مشہود، خواجہ عمران نذیر، حسن مرتضیٰ، بلال اصغر وڑائچ، اسد کھوکھر،احمد علی اولکھ، صبا صادق، رانا لیاقت علی اور سیف الملوک کھوکھر شامل ہیں۔

یاد رہے کہ اس سے پہلے یہ خبر جاری کی گئی تھی کہ پنجاب کی صوبائی کابینہ کی حلف برداری کی تقریب آج گورنر ہاؤس میں منعقد کی جائے گی۔اتحادی جماعتوں کے وزرا کو فون کرکے آگاہ کردیا گیا تھا ، یہ بھی معلوم ہوا

ذرائع کا کہنا تھا کہ آج وزرا کی بڑی تعداد حلف اٹھائے گی، لیکن اس حوالے سے ارکان کے نام اور تعداد کے حوالے سے واضح نہیں کیا گیا۔

وزیراعلیٰ پنجاب کے الیکشن سے قبل مسلم لیگ ن کو بڑا دھچکا،

دوسری طرف میڈیا ذرائع کا کہنا ہے کہ گورنر ہاؤس کے حکام نے اس بات کی تصدیق کردی ہے کہ آج شام 6 بجے حمزہ شہباز کی کابینہ کی حلف برداری کی تقریب ہوگی۔

وزیراعلیٰ پنجاب کے الیکشن سے قبل ہی تبادلے شروع،آئی جی پنجاب کا تبادلہ

دوسری جانب سپریم کورٹ نے حمزہ شہباز کو ٹرسٹی وزیراعلیٰ مقرر کیا ہے، تاہم اتحادی جماعتوں نے فیصلہ کیا ہے کہ حلف برداری کی تقریب آج شام ہی ہوگی، اور دو درجن سے زائد ارکان اسمبلی حلف اٹھائیں گے۔

وزیراعلیٰ پنجاب کا انتخاب:صوبائی اسمبلی کیلئےضابطہ اخلاق جاری:دفعہ 144نافذ

ذرائع کے مطابق حلف اٹھانے والوں میں مسلم لیگ ن کے ارکان کی تعداد زیادہ ہے، جب کہ پیپلزپارٹی کے حسن مرتضیٰ اور یوسف رضا گیلانی کے صاحبزادے علی حیدر گیلانی بھی حلف اٹھانے والوں میں شامل ہیں، اس کے علاوہ ن لیگ کے عمران نذیر، عظمیٰ بخاری، حنا پرویز بٹ بھی حلف اٹھائیں گی۔