پی سی بی چیلنجرز اور پی سی بی بلاسٹرز نے سمیٹی اہم کامیابی

:پی سی بی چیلنجرز اور پی سی بی بلاسٹرز نے سمیٹی اہم کامیابی

باغی ٹی وی رپورٹ :پی سی بی چیلنجرز اور پی سی بی بلاسٹرز نے قومی سہ فریقی ٹی ٹونٹی ویمنز ٹورنامنٹ کے فائنل میں کوالیفائی کرلیا ہے۔ ایونٹ کا فائنل دونوں ٹیموں کے درمیان برقی قمقوں کی روشنی میں کھیلا جائے گا۔

چھ گروپ میچز پر مشتمل ایونٹ میں تمام ٹیمیں 2،2 میچز جیتنے میں کامیاب رہیں تاہم بہتر رن ریٹ کی بنیاد پر پی سی بی چیلنجرز اور پی سی بی بلاسٹرز نے ایونٹ کے فائنل میں رسائی حاصل کی۔ گروپ میچز کے اختتام پر پی سی بی چیلنجرز 0.6 رن ریٹ کے ساتھ پہلے، پی سی بی بلاسٹرز 0.124 کے ساتھ دوسرے اور پی سی بی ڈائنامائٹس کی ٹیم منفی 0.703 رن ریٹ کے ساتھ تیسرے نمبر پر رہی۔
اس سے قبل منگل کے روز ایونٹ کے آخری گروپ میچ میں پی سی بی ڈائنامائٹس نے پی سی بی چیلنجرز کو 3 وکٹوں سے شکست دے دی۔ پی سی بی چیلنجرز نے پہلے کھیلتے ہوئے مقررہ بیس اوورز میں 7 وکٹوں کے نقصان پر 137 رنز بنائے۔ اوپنر منیبہ علی 68 رنز بناکر سب سے نمایاں بیٹر رہیں۔ پی سی بی ڈائنامائٹس کی جانب سے معصومہ جعفری، ثناء میر، کائنات امتیاز اور ڈیانا بیگ نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔
جواب میں پی سی بی ڈائنامائٹس نے مطلوبہ ہدف 7 وکٹوں کے نقصان پر 3 گیندوں قبل حاصل کرلیا۔ پی سی بی ڈائنامائٹس کی جانب سے مڈل آرڈر بیٹر سدرہ امین نے 52 گیندوں پر 8 چوکوں کی بدولت 68 رنز کی اننگز کھیل کر ٹیم کی فتح میں کلیدی کردار ادا کیا۔ عمیمہ سہیل نے 24 گیندوں پر 41 رنز کی جارحانہ اننگز کھیلی۔ پی سی بی چیلنجرز کی جانب سے سیدہ عروب شاہ، ایمن انور اور فاطمہ ثناء نے 2،2 وکٹیں حاصل کیں۔ سدرہ امین کو پلیئر آف دی میچ کا انعام دیا گیا۔ سہ فريقي سيريز کا فائنل 16 جنوري کو نيشنل سٹيڈيم کراچي ميں کھيلا جاے گا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.