fbpx

پی سی بی نے کرک ایچ کیو اور کرک وز سے تین سالہ معاہدہ کرلیا

پاکستان کرکٹ بورڈ نے کرک ایچ کیو اور کرک وز کے ساتھ تین سال کا معاہدہ کرلیا ہے۔

کرک ایچ کیو اب پی سی بی کالائیو اسکورنگ پارٹنر بن گیا ہے، جو گراس روٹ کی سطح سے لے کر فرسٹ الیون کرکٹ تک کی اسکورنگ کو ڈیجیٹائز کرے گا۔اس شراکت داری کے تحت میچ رپورٹس اوراعداد و شمار کی مدد سے کھلاڑیوں کی کارکردگی کا جائزہ لیا جائے گا۔اس کے علاوہ، کرک ایچ کیو ویڈیو آٹومیشن کی سہولت بھی فراہم کرے گا، جو کوچز کی معاونت کرے گا۔ معروف ڈیٹا اینالیٹکس سافٹ ویئر،کرک وزکے ساتھ پارٹنرشپ سے پی سی بی کے اینالسٹ اور کوچز کو میچ سے پہلے، بعد میں اور درمیان میں اعداد وشمار دستیاب ہوگا۔

ڈائریکٹر نیشنل ہائی پرفارمنس ندیم خان کا کہنا ہے کہ ہمیں کرک ایچ کیو اور کرک وز کے ساتھ شراکت داری پر بہت خوشی ہے۔ اس پارٹنرشپ سے ہمارے کوچز اور ٹیم اینالسٹ کو کھلاڑیوں کی کارکردگی کا جائزہ لینے میں ملے گی۔انہوں نے کہا کہ یہ شراکت داری پی سی بی کے ڈیٹا اینالیٹکل ونگ کو اپ گریڈ کرنے میں مددگار ثابت ہوگی۔

گرانٹ ایلیٹ کا کہنا ہے کہ کرک ایچ کیو پی سی بی سے شراکت داری پر بہت خو ش ہے۔ ہم باصلاحیت اور پرجوش کھلاڑیوں کے کھیل میں بہتری لانے کے لیے اپنی ٹیکنالوجی فراہم کرنےکے منتظر ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ کرک ایچ کیو میں جدید تقاضوں کے مطابق ٹیکنالوجی کا استعمال کیا جارہا ہے، خوشی ہے کہ پی سی بی بھی جدید ٹیکنالوجی کے استعمال کا حامی ہے۔