fbpx

پہلے میچ میں‌ ہی بارش نے رنگ میں‌ بھنگ ڈال دی

پہلے میچ میں‌ ہی بارش نے رنگ میں‌ بھنگ ڈال دی

باغی ٹی وی :پہلے میچ میں‌ ہی بارش نے رنگ میں‌ بھنگ ڈال دی ، پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان سیریز کا پہلا ٹی ٹوئنٹی میچ بارش کے باعث تاخیر کا شکار ہوگیا ہے۔

برج ٹاؤن میں ہونے جارہے اس میچ میں پاکستان ٹیم نے ٹاس جیت کر پہلے بولنگ کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔ کرکٹ ویب سائٹ کے مطابق برج ٹاؤن میں بارش تیز ہورہی ہے، تاہم امکان ظاہر کیا جارہا ہے کہ میچ میں اوورز کی کٹوتی ہوسکتی ہے۔

ٹاس کے موقع پر پاکستانی کپتان بابر اعظم نے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ اچھی کرکٹ کھلنے کی کوشش کریں گے۔پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان آج برج ٹاؤن کے کینسنگٹن اوول میں چار میچوں کی سیریز کا پہلا میچ کھیلا جارہا ہے۔

ٹاس کے موقع پر پاکستانی کپتان بابر اعظم نے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ اچھی کرکٹ کھلنے کی کوشش کریں گے۔ویسٹ انڈیز کے خلاف پہلے ٹی ٹونٹی انٹرنیشنل میچ کے لیے قومی ٹیم میں تین تبدیلیاں کی گئیں، صہیب مقصود، عماد وسیم اور محمد حسنین کی جگہ شرجیل خان، اعظم خان اور محمد وسیم جونیئر کو سکواڈ میں شامل کیا گیا

پاکستانی سکواڈ:

کپتان بابر اعظم، محمد رضوان، شرجیل خان، محمد حفیظ، فخر زمان، اعظم خان، شاداب خان، حسن علی، محمد وسیم جونیئر، شاہین شاہ آفریدی اور عثمان قادر

ویسٹ انڈیز سکواڈ:

لینڈل سیمنز، لوئس، کرس گیل، شیمرون ہٹمائر، نکولس پوران، آندرے رسل، پولارڈ، ڈیون براوو، ہیڈن والش، عقیل حسین، کوٹریل