پشاور بی آر ٹی پل سے لوہے کی بھاری پلیٹیں گاڑی پر گرگئیں

بس ریپڈ ٹرانزٹ (بی آر ٹی) منصوبے پر جاری کام کے دوران لوہے کی بھاری پلیٹیں پل سے ٹوٹ کر نیچے گزرتی ہوئی گاڑی پر جاگریں۔

تفصیل کے مطابق بی آر ٹی منصوبے پر جاری کام کے دوران لوہے کی بھاری پلیٹیں پل سے ٹوٹ کر نیچے گزرتی ہوئی گاڑی پر جاگریں۔ گزشتہ دنوں وزیراعلیٰ کی انسپیکشن ٹیم نے پشاور میٹرو میں کئی خامیوں اور نقص کی نشاندہی کی تھی، جس کے بعد ایک خاتون بھی آزمائشی سروس کے دوران میٹرو بس کی ٹکر سے جاں بحق ہوگئی تھی۔

پشاور میں شعبہ بازار سے گزرنے والے بی آر ٹی پل سے لوہے کی بھاری پلیٹیں گاڑی پر گرگئیں۔ لوہے کی پلیٹیں گرنے سے گاڑی کو شدید نقصان پہنچا تاہم گاڑی کا ڈرائیور معجزانہ طور پر محفوظ رہا.

واضح رہے کہ اس سے قبل بھی بی آر ٹی میں نقائص کی نشاندہی کر چکی ہے.صوبائی انسپکشن ٹیم کی رپورٹ کے مطابق بی آر ٹی روٹ پر سڑک پار کرنے کے لیے کوئی زیبرا کراسنگ نہیں، بی آر ٹی روٹ پر واش رومز بھی غیر معیاری بنائے گئے ہیں، ڈیزائن میں مسلسل تبدیلیاں عوام کے لیے ذہنی کوفت اور سرکاری خزانے کے نقصان کا باعث بنیں، یونیورسٹی اور بورڈ آف انٹرمیڈیٹ کے مقامات پر اپروچ راستہ سرکاری مقام کے باوجود ایسے بنایا گیا جو رکاوٹ کا باعث بنے گا۔

رپورٹ کے مطابق بی آر ٹی کے زیر زمین اسٹیشن ٹھیک ہیں تاہم روٹ کے اوپر اسٹیشنز سے ٹریفک میں خلل پڑے گا، بی آر ٹی کو مکمل طور پر زمین سے اوپر معلق تعمیر کرنا چاہیے تھا جو مفید رہتا،

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.