fbpx

پیپلز پارٹی زندہ باد شرمیلا فاروقی نے مریم نواز کی پرانی ویڈیو شئیر کر دی

پاکستان مسلم لیگ ن اور پاکستان پیپلز پارٹی کی خواتین رہنما بھی حالیہ ضمنی الیکشن کے بعد آمنے سامنے آگئیں۔پیپلز پارٹی کی رہنما اور رکن سندھ اسمبلی شرمیلا فاروقی نے قومی اسمبلی کے حلقہ این اے 249 میں پی پی کی کامیابی تسلیم نہ کرنے پر مریم نواز کو کھرا جواب دے دیا۔انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ٹویٹ کرتے ہوئے ایک ویڈیو شیئر کی جس میں مریم نواز پیپلز پارٹی زندہ باد کے نعرے لگا رہی ہیں۔
پی پی رہنما نے ویڈیو کلپ کے کیپشن میں لکھا کہ ’شیر کا شکاری آصف زرداری‘۔انہوں نے مریم نواز کو مخاطب کرتے ہوئے لکھا کہ اپنی شکست اور پیپلز پارٹی کی فتح کو کھلے دل سے تسلیم کرکے اپنے بڑے پن کا مظاہرہ کریں۔
گذشتہ روز مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز نے کہا تھا کہ مسلم لیگ ن ہار تب تسلیم کرے گی جب اس کو ہرایا تو جائے، شیر کا شکار کرنا آسان نہیں رہا، تھوڑا انتظار کریں! شیر کا شکار کرنے کی داستان سامنے آنے والی ہے، عوام اپنا حق واپس لے کر رہے گی۔
انہوں نے ٹویٹر پر چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری کے بیان پر اپنے ردعمل میں کہا کہ مسلم لیگ ن ھار تب تسلیم کرے گی جب اس کو ہرایا تو جائے۔ شیر کا شکار کرنا آسان نہیں رہا۔ شیر کو ہرانے کے لیے جو ہتھکنڈے آپ نے آزمائے، ان کی داستان بھی سامنے آنے والی ہے۔ انتظار فرمائیے اور یاد رکھیے! مسلم لیگ ن اپنا اوراین اے249 کے عوام کا حق واپس لے کے رہے گی انشاءاللّہ! انہوں نے کہا کہ الیکشن میں شکست اگر عوام کے فیصلے کی وجہ سے ہوگی تو سرِ تسلیم خم ہوگا۔
مگر بکسہ چوری اور دھاندلی سے ہونے والا ہر فیصلے کا آخر تک مقابلہ کیا جائے گا۔ واضح رہے پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ این اے249 میں پیپلزپارٹی کی تاریخی کامیابی نے ثابت کردیا کہ عوام حکومت کے ساتھ نہیں۔ کراچی کے عوام نے سلیکٹڈ حکومت کو ریجیکٹ کردیا ہے۔ عوام نے پھر سے پی ٹی آئی کو عبرتناک شکست دی ہے۔ نہوں نے کہا کہ اگر کوئی الیکشن پر الزامات لگا رہا ہے تو ثابت کرے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.