پشاور،مرکزی جلوس رواں دواں، ایدھی کی ایمبولینس گاڑیاں بھی ہمراہ

خیبر پختونخواہ کے صوبائی دارالحکومت پشاورمیں یوم عاشو محرم الحرام کا مرکزی جلوس امام بارگاہ مینابازار سے بر آمد ہوا

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پشاور میں مرکزی جلوساپنے مقررہ راستوں پر رواں دواں ہے، جلوس کی نگرانی کیلئے پولیس کی بھاری نفری کو تعینات کیا گیا ہے. اندورن شہر میں تمام تاریخی دروازوں پر لوہے کے باڑ لگاکر بند کیا گیا جلوسوں کی طرف آنے والے تمام راستوں کو رکاوٹیں لگاکر بند کیاگیا ہے،ایس ایس پی آپریشن ظہور بابر آفریدی ,ڈی ایس پی زرولی خان ,ڈی ایس پی عتیق شاہ خود جلوس کی نگرانی کر رہے ہیں.

پشاور کے مرکزی جلوس میں ایدھی کی ایمبولینس گاڑیاں بھی موجود ہیں،ایدھی کے ترجمان کے مطابق ایدھی ایمبولینس جلوس سے آگے اور پیچھے ایدھی کی 08 بڑی اور چھوٹی ایمبولینس موجود ہیں،ایدھی فاونڈیشن خیبر پختون خواہ کے صوبائی چیف شیر گل خود جلوس میں ایدھی ایمبولینس اور ایدھی کی موبائل ڈسپنسری کی نگرانی کر رہے ہیں.ایدھی فاونڈیشن خیبر پختون خواہ کے میڈیکل انچارج ڈاکٹر محمود الحسن بمعہ سٹاف01 ایدھی موبائل ڈسپنسری میں عزاداروں کو طبی امداد فراہم کر رہے ہیں. زیادہ زخمی عزاداروں کو ایدھی ایمبولینس میں لیڈی ریڈنگ اسپتال شفٹ کیا جا رہا ہے.

 

وزیراعلیٰ خیبر پختونخواہ کی زیر صدارت اجلاس، امن و امن کی صورتحال پر بریفنگ

 

وزیراعلیٰ خیبر پختونخواہ محمودخان کی زیرصدارت اعلیٰ سطح کا اجلاس ہوا

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق اجلاس میں صوبائی وزراشوکت یوسفزئی اورسلطان خان نے شرکت کی،اجلاس میں چیف سیکریٹری اورآئی جی کے پی کے نے بھی شرکت کی.وزیراعلیٰ محمودخان کوسیکیورٹی انتظامات سے متعلق آگاہ کیا گیا. وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا نے سول سیکریٹریٹ میں کنٹرول روم کا بھی دورہ کیا

اجلاس میں وزیراعلیٰ کو بریفنگ دی گئی کہ صوبے بھرمیں 4406 مجالس منعقدہوں گی،صورتحال کو 24 گھنٹے مانیٹرکیا جا رہا ہے ،سیکیورٹی فورسزکےعلاوہ 40 ہزارپولیس اہلکارتعینات ہیں

وزیراعلیٰ کا کہنا تھا کہ عزاداروں کوتحفظ فراہم کرناحکومت کی ذمہ داری ہے، سیکورٹی معاملات میں کوتاہی برداشت نہیں کی جائے گی.

یوم عاشور کا پیغام قربانی پر مبنی ہے، صدر مملکت

ملک بھر میں نو محرم الحرام کے جلوس مقرر کردہ راستوں سے گزر کر اختتام پذیر

 

وزیراعلیٰ سندھ مرکزی جلوس پہنچ گئے،کہا مخصوص خطرات تھے، سیکورٹی سخت کی ہے

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.