fbpx

فلپائن میں دو طیارے حادثے کا شکار

منیلا: فلپائن میں یکے بعد دیگرے دو طیارے تباہ، فوجی طیارہ گر کر تباہ ہونے سے دو اہلکار ہلاک ہوگئے جبکہ ایک نجی طیارہ لاپتہ ہوگیا جس میں 6 افراد سوار تھے۔

باغی ٹی وی: عالمی ذرائع ابلاغ کے مطابق فلپائن کے صوبے بتان میں فوجی طیارے نے تربیتی پرواز کے لیے ایئربیس سے اُران بھری تھی تاہم کچھ دیر بعد ہی کھیتوں میں گر کر تباہ ہوگیا۔

فضائیہ نے بتایا کہ SF-260 TP مارچیٹی کو ٹیک آف کے 40 منٹ بعد دارالحکومت منیلا کے مغرب میں باتان صوبے میں ایک دھان کے کھیت میں گرتے ہوئے دیکھا گیا-

فوجی طیارے کے زمین پر گرتے ہی آگ بھڑک اُٹھی۔ طیارے میں دو اہلکار سوار تھے جو حادثے میں ہلاک ہوگئے تاحال حادثے کی وجہ کا تعین نہیں ہوسکا ہے۔ حادثے کی تحقیقات کے لیے انکوائری کمیٹین تشکیل دیدی گئی۔

فضائیہ نے کہا کہ اس نے اپنے SF-260 TP ٹرینر طیاروں کے بیڑے کو عارضی طور پر گراؤنڈ کر دیا ہے۔

یہ طیارہ، جو 1970 کی دہائی سے فلپائن میں کام کر رہا ہے، اس نے ہلکے حملہ کرنے والے جنگی طیارے کے طور پر بھی کام کیا ہے، جس میں 2017 میں اسلامک اسٹیٹ کے وفادار عسکریت پسندوں کے قبضے کے بعد جنوبی مراوی شہر پر مہینوں کے فضائی حملوں کے دوران بھی شامل ہے۔

جاپان میں شدید برف باری، نظام زندگی درہم برہم ،منسوخ پروازوں کی تعداد300 سے تجاوز کرگئی

قبل ازیں 2021 میں، ایک فوجی طیارہ جو فوجیوں کو لے کر بغاوت کے خلاف کارروائیوں کے لیے روانہ ہوا تھا، 96 افراد کے ساتھ گر کر تباہ ہو گیا تھا، جس میں 53 افراد ہلاک ہو گئے تھے-

دوسری جانب کوایان ایئرپورٹ سے اُڑان بھرنے والا ایک پرائیوٹ سیسا طیارہ اپنی منزل پر نہیں پہنچ سکا طیارے کو سیرا میدر کے پہاڑی سلسلے سے گزرنا تھا اڑان بھرنے کے 4 منٹ بعد ہی کنٹرول ٹاور سے رابطہ منقطع ہوگیا تھا۔

مسافر بردار طیارے کو 30 منٹ کی پرواز کے بعد منزل مقصود پر پہنچنا تھا لیکن طیارہ راستے میں ہی لاپتہ ہوگیا طیارے کی تلاش کے لیے ریسکیو ٹیم بھیجی گئی لیکن تاحال طیارے کا سراغ نہیں مل سکا۔

طیارے میں 6 افراد سوار تھے۔ موسم کی خرابی کے باعث ریسکیو آپریشن بند کردیا گیا تھا جسے آج صبح دوبارہ شروع کیا گیا ہے مسافروں کے زندہ ملنے کی امیدیں معدوم ہوگئیں ہیں-

فضائیہ نے کہا کہ اس کے ہیلی کاپٹر بدھ کے روز ایک لاپتہ سیسا طیارے کی تلاش کی کارروائیوں میں شامل تھے جس میں چھ عام شہری سوار تھے، جو گزشتہ روز شمال مشرقی صوبہ ازابیلا کے ایک ہوائی اڈے پر پہنچنے میں ناکام رہا۔