fbpx

ادارہ جاتی اصلاحات:پی آئی اے کوانٹرنیشنل کی بجائے ریجنل ادارہ بنادیا گیا :ڈاکٹرعشرت حسین

اسلام آباد:ادارہ جاتی اصلاحات:پی آئی اے کوانٹرنیشنل کی بجائے ریجنل ادارہ بنادیا گیا،اطلاعات کے مطابق وزیر اعظم کے سابق مشیر اصلاحات اور کفایت شعاری ڈاکٹر عشرت حسین نے 24 نیوز چینل کے پروگرام "نسیم زہرہ @ 8” میں نسیم زہرہ سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پی آئی اے کی حالت یہ کردی گئی ہےکہ اسے بین الاقوامی ادارے سے ریجنل ادارہ بنا دیا گیا ہے

ڈاکٹرعشرت حسین کچھ سوالات کے جوابات دیتے ہوئے کہاکہ پی آئی اے کی تنظیم نو کا منصوبہ وفاقی کابینہ سے منظورہوچکا ہے

ڈاکٹر عشرت حسین کے مطابق پی آئی اے ملازمین کی افرادی قوت 14،000 سے کم کر کے 7،000 کر دی جائے۔ 4000 ملازمین نے رضاکارانہ علیحدگی اسکیم (VSS)/گولڈن ہینڈ شیک کی پیشکش کی۔ 3،000 ملازمین غیر بنیادی کاروبار کو آؤٹ سورس کرکے ایئر لائن چھوڑ دیں گے۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ پی آئی اے کے بیڑے میں عمر رسیدہ طیاروں کو نئے طیاروں سے تبدیل کیا جائے گا۔

ڈاکٹرعشرت حسین نے کہا کہ پی آئی اے کو ایک علاقائی ایئر لائن بنایا جائے گا جو مشرق وسطیٰ سے سفر کرنے والے پاکستانیوں اور عمرہ اور عازمین حج کی خدمت کرے گا۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ پی آئی اے کے اثاثے ایئرلائن کے زیر انتظام کمپنی میں منتقل کیے جائیں گے۔

ڈاکٹرعشرت حسین کہتے ہیں کہ پی آئی اے واجبات/میراثی قرضوں کو "بری کمپنی” میں کھڑا کیا جائے۔ حکومت پاکستان ان قرضوں کو 10 سالوں میں جذب کرے گی۔

پی آئی اے جیسے سرکاری ادارے خون بہا رہے ہیں۔ پی آئی اے اصلاحات/تنظیم نو کی تکمیل راتوں رات نہیں ہو سکتی۔ انہوں نے کہا کہ برسوں کے دوران ، ایئر لائن زوال پذیر ہوئی انسانی وسائل کے معیار ، فرسودہ عمل اور طریقہ کار ، وسائل کی عدم احتسابی کی وجہ سے اب واقعی اپنا بین الاقوامی سٹیٹس کھورہا ہے اورایک ریجن تک محدود ہورہا ہے جوکہ ایک اچھا شگون نہیں ہے

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!