عمان میں ہنگامی لینڈنگ کرنیوالے پی آئی اے طیارے کی فنی خرابی دور نہ ہوسکی،مسافر منتظر

مدینہ سے اسلام آباد کے 322 مسافر 22 گھنٹے سے اسلام آباد روانگی کے منتظر ہیں
0
178
pia

مسقط: عمان میں گزشتہ روز ہنگامی لینڈنگ کرنے والے پی آئی اے کے بوئنگ 777 طیارے کی فنی خرابی آج صبح تک دور نہیں کی جا سکی۔

باغی ٹی وی : پرواز پی کے 714 مدینہ (MED) سےاسلام آباد (ISB) کے لیے طے شدہ پرواز تھی جس کی روانگی کا وقت صبح 6:30 بجے تھا۔357 مسافروں اور عملے کے 35 ارکان کے ساتھ ہوائی جہاز نے رن وے (35) سے 1 گھنٹہ 50 منٹ کی تاخیر سے ٹیک آف کیا اور ٹیک آف کے بعد ہوائی جہاز 580 ناٹس کی زمینی رفتار کے ساتھ 35000 فٹ کی بلندی پر چڑھ گیا۔

طیارہ اپنی معمول کی پرواز کے حالات کے ساتھ اپنی منزل #اسلام آباد کی طرف اڑ رہا تھا، جہاں یہ مسقط کے اوپر سے گزر رہا تھا، 580 ناٹس کی زمینی رفتار کے ساتھ 35000 فٹ پر اس کا بائیں انجن (انجن نمبر 1) اچانک رک گیا اور فیل ہو گیا کاک پٹ کے عملے نے حالات کا مشاہدہ کرنے کے بعد فوری طور پر مسقط پر اترنے کا فیصلہ کیا۔

کاک پٹ کے عملے نے فوری طور پر مسقط ایئر ٹریفک کنٹرولر کو صورتحال سے آگاہ کیا اور لینڈنگ کی اجازت ملنے کے بعد 10:21 بجے رن وے (26) پر ایک انجن کے ساتھ بحفاظت لینڈ کیا،ہوائی جہاز پارکنگ میں کھڑا تھا اور مسافروں کو ہوائی جہاز سے اتار کر ائیرپورٹ لاؤنج میں بھیج دیا گیا۔

تا حال مدینہ سے اسلام آباد کے 322 مسافر 22 گھنٹے سے اسلام آباد روانگی کے منتظر ہیں، مدینہ سے اسلام آباد کی پرواز نے فنی خرابی پر گزشتہ روز عمان کے مسقط ایئرپورٹ پر ہنگامی لینڈنگ کی تھی، پی آئی اے کے بوئنگ 777 طیارے کو بحال کرنے کے لیے انجینئرز رات گئے سے مصروف ہیں، پی آئی اے انجینئرز خصوصی پرواز میں گزشتہ رات کراچی سے مسقط پہنچے تھے،مسافروں کو اسلام آباد لانے کے لیے متبادل طیارے کا انتظام کیا جا رہا ہے۔

Leave a reply