کوٸٹہ پیالہ ہوٹل پرڈکیتی کی واردات کرنیوالے پولیس مقابلے کے بعد گرفتار

0
54
crime

شہر قائد کراچی میں جرائم پیشہ عناصر کیخلا ف پولیس کاروائیاں جاری ہیں

گلشن اقبال پولیس کا بلاک 01 گلش اقبال پر مقابلہ ہوا ہے، چھ سات شہری کوٸٹہ پیالہ ہوٹل پر بیٹھے ہوٸے تھے تو ملزمان آئے اور واردات کرکے فرار ہو رہے تھے۔اسی دوران ایک شہری نے ملزمان کے پیچھے سے کرسی بھی ماری اور شہریوں نے ہیچھا کیا۔پولیس کو شورشرابہ پر اطلاع ملی قریب سے پولیس موقع پر پہنچ گئی اور ملزمان کا پیچھا کیا۔پولیس نے فاٸرنگ کے تبادلہ کے بعد ملزمان کو گرفتار کیا۔

سی سی ٹیوی فوٹیج میں ملزمان کو واردات کرکے فرار ہوتے ہوٸے دیکھا جا سکھتا ہے۔ملزم ایاز ولد نور محمد ساتھی طارق ولد ملک امان سمیت زخمی حالت میں گرفتار کر لیا گیا،ملزمان کے قبضے سے اسلحہ دو پسٹل بمع راٶنڈ اور چھینے ہوٸے سات عدد موباٸل فونز برآمد کر لئے گئے،گرفتار زخمی ملزم کوعلاج معالجہ کے لیٸے ہاسپیٹل منتقل کیا گیا برآمدہ اسلحہ کو فارنزک کے لیٸے ترسیل کیا جاٸیگا۔

رہنماوں نے پارٹی قیادت سے ٹکٹ پر نظر ثانی کا مطالبہ کرتے ہوئے استعفیٰ کی دھمکی دے دی،

زمان پارک کے باہر مختلف رہنماؤں اور کارکنوں کی جانب سے اجتجاج

اگر ٹکٹ کا میرٹ میرا نہیں بنتا تو پھر کس کا بنتا ہے؟ عائلہ ملک پھٹ پڑی

تحریک انصاف کے دو ٹکٹس ہولڈرز بھی کرپشن میں ملوث

پنجاب انتخابات کے لئے مبینہ طور پر ٹارگٹ کلر کو ٹکٹ جاری

دوسری جانب اسٹریٹ کرائمز میں ملوث 2 ملزمان سمیت 2 منشیات فروش اور 2 گٹکا،ماوا سپلائر گرفتارکر لئے گئے، ملزمان سے 2 پستول بمعہ راؤنڈز , 6 کلو سے زائد چرس اور 10 کلو گٹکا ماوا برآمد کیا گیا ہے، ملزمان کو علاقہ تھانہ عیدگاہ, میٹھادر اور کلاکوٹ کی حدود سے گرفتار کیا گیا. ملزمان کی شناخت حضرت حسین, حبیب الرحمٰن, سید حبیب شاہ, محمد, زاکر اور الطاف عبدالرزاق کے ناموں سے ہوئی ہے. ملزمان کو دوران اسنیپ چیکنگ ،پیٹرولنگ گرفتار کیا گیا. ملزمان کے خلاف متعلقہ تھانہ جات میں مقدمات درج, ملزمان کا سابقہ کریمنل ریکارڈ معلوم کیا جا رہا ہے.

Leave a reply