fbpx

ہوائی جہاز سے شادی کی خواہشمند لڑکی

23 سالہ جرمن لڑکی ہوائی جہاز سے شدی کی‌ خواہشمند ہے ہوائی جہاز سے محبت کرنے والی عورت کا اصرار ہے کہ اس کی خواہش پسندیدگی کی پرواز نہیں ہے۔

باغی ٹی وی : "نیویارک پوسٹ” کے مطابق جرمنی کی رہائشی سارہ روڈو کا کہنا ہے کہ وہ طیاروں کی طرف جنسی کشش محسوس کرتی ہیں اور ایک اپنے ہی ایک کھلونے طیارے سے شادی کرنا چاہتی ہیں۔

روڈو کا اپنے انٹرویو میں کہنا تھا کہ اس کا پسندیدہ طیارہ بوئنگ 737 ہے، جس پر وہ جتنی بار ہو سکے پرواز کرتی ہے۔ اس کے پاس گھر میں ہوائی جہاز کے 50 سے زیادہ ریپلیکا ماڈلز موجود ہیں اور ہوسکتا ہے کہ وہ ان میں سے ایک سے شادی کر لے حالانکہ یہ جرمنی میں غیر قانونی ہے۔

یوکرین روس جنگ میں ایک اور صحافی جاں بحق

روڈو اپنے پسندیدہ ہوائی جہاز کے ماڈل کو “ڈکی” کہتی ہیں اور اسے اپنا بوائے فرینڈ مانتی ہیں روڈو خود کو Objectum Sexual کے طور پر شناخت کرتی ہیں، یعنی وہ بے جان اشیاء کی طرف جنسی طور پر راغب ہیں۔ وہ ماضی میں ایک ٹرین کے عشق میں بھی گرفتار ہوچکی ہیں اس نے کہا کہ مردوں کے ساتھ ماضی کے رومانس نے اسے بلند نہیں کیا۔

"گریٹ گرینڈ پا” کے نام سے مشہور 5000 سال سے زائد پرانا درخت

جب ان سے پوچھا گیا کہ طیارے میں انہیں خصوصی طور پر کیا اچھا لگتا ہے تو ان کا کہنا تھا کہ مجھے سب کچھ پسند ہے لیکن خاص طور پر ہوائی جہاز کا ’چہرہ‘، اُس کے پر اور انجن مجھے ’پُرکشش‘ لگتے ہیں-

ڈرون سے خط،پارسل پہنچانے کا کامیاب تجربہ