fbpx

"خون جگردے کر نکھاریں گےرخ برگ گلاب:ہم نےگلشن کے تحفظ کی قسم کھائی ہے”:تم پرسلام ہوسلام:عمران خان

کوئٹہ:”خون جگردے کر نکھاریں گےرخ برگ گلاب:ہم نےگلشن کے تحفظ کی قسم کھائی ہے”:تم پرسلام ہوسلام:وزیراعظم عمران خان نے کوئٹہ میں دہشت گردوں کے ہاتھوں شہید ہونے والے پاک فوج کے جوانوں کی شہادت اورقربانیوں کوخراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا ہےکہ تم ہی سے تو یہ جہان آباد ہے

وزیراعظم عمران خان نے کوئٹہ میں کالعدم ٹی ٹی پی کے خودکش حملے کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ سکیورٹی فورسز اور ان کی قربانیوں کوسلام پیش کرتاہوں۔ انہوں نے شہدا کے ورثا سے اظہار تعزیت کیا اور زخمیوں کی جلد صحت یابی کیلئے دعا کی۔

یاد رہے کہ آج کوئٹہ کے علاقے مستونگ روڈ پر خود کش دھماکے کے نتیجے میں 4 سکیورٹی شہید، 20 زخمی ہو گئے، 4 زخمیوں کی حالت تشویشناک ہے۔

دھماکے کی اطلاع ملتے ہی پولیس اور امدادی ٹیمیں موقع پر پہنچ گئیں، زخمیوں اور لاشوں کو سی ایم ایچ سمیت قریبی ہسپتالوں میں منتقل کر دیا جبکہ شہر بھر کے ہسپتالوں میں ایمرجنسی نافذ کر دی گئی۔ سکیورٹی فورسز نے دھماکے کی جگہ کا گھیراو کر کے ناکہ بندی کر دی۔ ڈی آئی جی کوئٹہ کا کہنا ہے کہ زخمیوں کی تعداد میں اضافے کا خدشہ ہے۔

سی ٹی ڈی حکام کے مطابق خود کش حملہ آور نے موٹر سائیکل سکیورٹی اہلکاروں کی گاڑی سے ٹکرائی، دھماکے میں 5 کلو دھماکہ خیز مواد استعمال کیا گیا، بم ڈسپوزل اسکواڈ کے اہلکار جائے وقوعہ سے شواہد اکٹھے کر رہے ہیں۔ ریسکیو ذرائع کے مطابق 4 زخمیوں کی حالت تشویشناک ہے۔ پولیس نے تصدیق کی ہے کہ دھماکا خودکش تھا، دھماکے کی ذمہ داری ٹی ٹی پی نے قبول کی ہے۔